Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Janneke_Dust
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
01-05-2025
18:15
|
Lid sinds: 18-10-2015
Datum laatste bezoek: 01-05-2025 18:15
Ranking
Freshman Meesterweter
01-05-2025
16:45
Hoi Ik heb het toestel Edison picco T265+ Bedankt alvast
... Meer weergeven
24-04-2025
22:08
Anders probeer de switch eens te vervangen dit heb je nog niet gedaan je bent maar een paar euro's kwijt maar dan ben je zeker En daarna alles 5 min zonder stroom zetten
... Meer weergeven
22-04-2025
17:52
@Master-Magic boem de nagel op de kop ze maken van 2 HD zenders 2 SD kanalen en ze verneuken de beeldverhouding en dan blijven beweren dat ze die zenders zo binnen krijgen, in SD en 4:3 verhouding... Wat een onzin!
... Meer weergeven
09-04-2025
10:08
2
Dit is iets wat ook verder kan nagekeken worden door de klantendienst, @Janneke_Dust. Neem gerust contact op via het nummer 015 66 66 66 of via WhatsApp: https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp!
... Meer weergeven
08-04-2025
14:07
1
sb Bedankt voor de tip nummer is geregistreerd
... Meer weergeven
08-04-2025
07:56
Aangezien ik sinds de aanpassingen van hierboven geen problemen meer heb gehad, vermoed ik dat dit de echte oplossing was, dus ik zal deze markeren als oplossing
... Meer weergeven
02-04-2025
10:57
@leonell schreef: Het probleem doet zich enkel voor bij opgenomen items en bij terug kijk tv. Ook enkel op bepaalde tijdstippen van de dag. In de week zo tussen 18u en 22u. Veel verschillende symptomen. Nu je het probleem toch iets concreter en duidelijker hebt omschreven, zie ik 2 mogelijke oorzaken: overbelasting op het netwerk gedurende de drukke uren. Zoals je weet is coax een gedeeld medium, met een zéér grote graad van overboeking. Telenet probeert dat te voorkomen door: netwerkbeheer (snelheid beperken van de grote downloaders). frequentie spectrum te vergroten (eerst stap van 850 Mhz naar 1 GHz), zodat er iets meer bandbreedte vrijkomt voor meer download. Docsis 3.1 Storing op het netwerk gedurende bepaalde uren. Dat kan bijvoorbeeld door één klant veroorzaakt worden met een slecht TV toestel of slechte binneninstallatie, die op bepaalde uren (18u - 22u) zijn toestel aanzet 🤔. Beide problemen moet Telenet oplossen 🤔 @leonell schreef: De buren hebben reeds contact opgenomen met de technische dienst maar daar krijgen ze de standaard antwooorden waar ik weinig vertrouwen inheb en ook niets oplost. Als jij problemen ondervindt, dan moet jij bellen - niet de buren - en jouw probleem gedetailleerd beschrijven. Heb je al zelf naar de klantendienst gebeld? PS - Welke modem heb je? zie: https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/internet/modem-en-andere-toestellen/alles-over-je-telenet-modem.html Zorg ervoor dat je zeker een Docsis 3.1 modem hebt, want hiermee kan je gebruik maken van de nieuwe uitgebreide frequenties, en op die manier minder vatbaar voor overbelasting: CH6643E, CV7160E, CH7465LG-TN zijn oude D 3.0 modems CV8560E, CH8568LG, F(a)ST3896LG(TN) zijn nieuwe D 3.1 modems Als je een oude mdoem hebt, ga deze dan omwisselen in het dichstbij gelegen Telenet center.
... Meer weergeven
01-04-2025
14:55
1
Ik vermoed dat je een 4K of mogelijk zelfs een 8K TV hebt. Zet de TVbox eens vast op 1080i of 1080p en test daarmee eens.
... Meer weergeven
01-04-2025
05:57
Ik heb sinds enkele dagen hetzelfde probleem. Is hiervoor al een oplossing gevonden?
... Meer weergeven
30-03-2025
14:41
Is niet de eerste keer dat Sony hier valt Het is niet meer zoals vroeger en antwoorden is ook geen sterk vak meer van hun Gelukkig is er nog 1 jaar ondersteuning op alleen zien of ze het nog opgelost krijgen
... Meer weergeven
30-03-2025
12:52
Als probleem buiten is geeft de technieker het aan in zijn laptop Dan zal een andere ploeg het onderzoeken zullen ook eens in de node kast telenet kijken Maar eerst moet hij binnen kijken dat is de basis waarmee wordt gestart
... Meer weergeven
28-03-2025
15:10
2
Na terugzetten naar een herstelpunt werd de software voor het beeldscherm opnieuw geïnstalleerd en nu werkt alles perfect. Dank voor alle nuttige info. Deze post mag gesloten worden.
... Meer weergeven
26-03-2025
16:03
Je kan geen POD's en Telenet powerlines configureren met mijn telenet. Maar je kan wel powerlines gebruiken die via uw lokaal LAN netwerk kan configureren. Je kan dan in je huis pod's gebruiken en powerlines naar je tuinhuis. Om storingen te vermijden geef je de WiFi in het tuinhuis een andere SSID dan deze in huis en gebruikt daar ook andere kanalen.
... Meer weergeven
26-03-2025
08:29
1
Deze instellingen vind ik niet zal er zo dadelijk nog eens ene kijken. Terug fabrieksinstellingen en opnieuw beginnen.
... Meer weergeven
- « Vorige
- Volgende »
Berichten die Janneke_Dust geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
2 | 13-04-2025 09:31 | |
1 | 13-04-2025 12:44 | |
1 | 06-04-2025 20:42 | |
1 | 02-04-2025 13:37 | |
1 | 01-04-2025 14:55 | |
1 | 04-04-2025 21:44 | |
1 | 29-03-2025 13:11 | |
1 | 29-03-2025 13:52 | |
1 | 24-03-2025 13:36 | |
2 | 21-03-2025 10:13 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
289 | 02-04-2025 13:37 | |
431 | 01-03-2025 23:36 | |
523 | 13-02-2025 11:48 | |
1362 | 13-12-2024 11:44 | |
738 | 19-11-2024 22:33 |