25.402
netweters
|
156.650
antwoorden
|
21.180
vragen
|
Telenet startte 20/08 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.20 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 27/08 (vandaag) de nieuwste versie. Is dat...
Telenet startte 11/08 (gisteren) met de gefaseerde uitrol van de software versie R5.20 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie zal effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 20/08. ...
Telenet startte 16/07 met de gefaseerde uitrol van de software versie R5.19 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar op 23/07. Technische...
Telenet startte 09/07 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.19 op de TV-box. Normaal kreeg iedereen ten laatste op 29/07 de nieuwste versie. Is dat niet het g...
Telenet startte 28/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.18 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 04/06. ...
Ik heb een abonnement One for 1 met onbeperkt mobiel en internet thuis maar ik krijg nu al 2 maand na mekaar een melding/gegevenswaarschuwing dat mijn 2 GB mobiele gegevens opgebruikt zijn, dat is to...
Ik heb een Docsis 3.1 Wireless en ik heb jaren vanaf mijn werk succesvol een RDP-verbinding (remote desktop) opgezet naar een pc die ik thuis heb staan, over poort 5000. Daar had ik bij expertin...
Goeiendag, een verbinding maken met de default gateway via de verschillende browsers lukt mij niet, en het wordt geweigerd. Mijn internet is goed en alles werkt goed. Kan dat zijn dat die verbinding&...
Goejedag waarde netweters ... het ligt misschien/waarschijnlijk bij ons aan één of andere instelling op de TV-Box, maar we kunnen niet meer, zoals dat wél kon met de DigiCorder, een programma/aflever...
Hello, mijn installatie bestaat uit 1 Telenet modem en 1 externe modem (netgear 2) en 2 TV boxen. Tot verleden week werkte dit probleemloos nu wilde ik mijn externe modem in mijn 2 de verblijf en i...
Graag zou ik een aantal praktische zaken te weten komen over de nieuwe tv-box, nu je je digicorder moet omruilen tegen 1 december 2025 om te kunnen blijven kijken naar Play Sports. Al heel wat geleze...
Hallo iedereen, Ik heb een probleem waar Telenet helpdesk mij niet kom helpen, en me naar jullie stuurde. Mijn setup: 2 internet verbindingen 1 Telenet (coax met gewone DOCSIS 3 modem) &am...
Goedemiddag Ik kan me niet van de mening ontdoen, dat er meer en meer phishing mails in het "Postvak In" belanden? Daar waar Safespot er zou moeten voor zorgen, dat ze in het vak "Junk" terechtkome...
Ik was bij iemand waar datalogger voor zijn zonnepanelen invertor de WIFI connectie heeft verloren met het WIFI netwerk van Telenet thuis. Ik heb de stappen gevolgd om deze datalogger terug op WIFI...
Ik heb vandaag een mail ontvangen: "Kan ik u een probleem voorleggen via mail?" Tot zover geen probleem met deze eigenaardige vraagstelling maar wat blijkt: afzender: ***@telenet.be bestemmelin...
@Suzy schreef: Vanaf 1 september 2025 activeert Telenet geen tweedehands Digicorders, Digiboxen of TV met een kaartje meer. We verkopen al een tijdje geen decoders meer, en activeren vanaf 1 ...
@Peter78 Nog altijd stikjaloers op de "oplossing op maat" tv-only klanten zie ik. Jammer voor jou, maar die klanten zullen voor altijd blijven bestaan.
Allez, "je decoder moet vervangen worden" is werkelijk dikke zever. De woordvoerder moest dit met zijn billen bloot live op de radio toegeven. De "oplossing op maat" (tv-abonnement zonder inte...
uiteraard voer ik dit ook uit. Door eerst een /release uit te voeren, en dan /renew. Maar daar zit dus niet het probleem.
Eigenlijk is dat geen nieuws, vandaag zegt men hierover dat dit fake nieuws is. Niemand is verplicht om op het aanbod van Telenet in te gaan. Wat er niet in staat is dat Telenet minder zal aandringen...