De Netweters

Welkom op de community van Telenet, het platform waar klanten elkaar helpen.
Oplossing niet gevonden?
Start onderwerp
25.677 netweters
158.900 antwoorden
21.427 vragen

Activiteit

Filter
Selecteer

Port Forwarding werkt niet

Ik heb een domotica systeem van Loxone, alwaar port forwarding op toegepast wordt. In het verleden heeft dit altijd goed gewerkt. Echter heeft telenet tijdens de zomermaanden onze modem veranderd. H...

Telenet TV-app: software versie R5.23

Telenet startte 27/11 (vandaag) met de gefaseerde uitrol van de software versie R5.23 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie zal effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 2/12. ...

5.23 software versie op de TV-box en TV-box IP

Telenet startte 25/11 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.23 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 3/12 de nieuwste versie. Is dat niet het g...

5.22 software versie op de TV-box en TV-box IP

Telenet start 15/10 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.22 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 22/10 de nieuwste versie. Is dat niet het ge...

5.21 software versie op de TV-box en TV-box IP

Telenet startte 17/09 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.21 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 24/09 de nieuwste versie. Is dat niet het ...

Is de Telenet TV-box IP echt slecht?

Sommige mensen hier zeggen dat de ip tv box slechter is dan de tv box v1 en v2. Is dat echt zo? Is dat nog altijd zo?  ik vind dat best raar. Hoort dat niet “beter” te zijn dan tv via coax...

Verkeerde info voor installatieafspraak

Hallo collega's,      Vandaag heeft een klant van mij contact met me opgenomen om te vragen welke coax- en UTP-kabels nodig zijn voor een nieuwe installatie. Ze heeft onderstaande ...

Kan niet aanmelden op My Telenet

Als ik naar Mijn Telenet surf en ik druk op de knop aanmelden gebeurt er niets, ik kan nergens een gebruikersnaam/en/of paswoord invoeren. Dit doet zich voor in al mijn browsers en op diverse PC's,...

Goedkopere Apple Watch via Telenet, welke maat bandjes?

Ben naar een Apple watch Ultra 3 aan het kijken, maar het aanbod is beperkt. Kan ik om het even welke Ultra 3 bestellen met de Telenet korting? Bvb de Naturel Titanium met Milanees bandje. Als ik ...

CV8560E - WAN IP

Wij gebruiken hier onze eigen router achter de CV8560E, via "bridging" met het MAC adres van de router. Vraag in dit verband: als deze router vervangen wordt door een andere, en dus met een ander M...

CV7160E logs consulteren

Sinds enkele dagen heb valt mijn internet connectie periodiek weg. (Paar minuten up, paar minuten down) De modem een eindje uitzetten en dan terug opstarten verhelpt dit probleem, maar na een paar ur...

vaste lijn

nu mijn vaste lijn telefonie uit whoppa is er goedkoper alternatief? wat met de hardware telefonie? (kastje in de garage)

Port Forwarding werkt niet

Ik heb een domotica systeem van Loxone, alwaar port forwarding op toegepast wordt. In het verleden heeft dit altijd goed gewerkt. Echter heeft telenet tijdens de zomermaanden onze modem veranderd. H...

Bandbreedte WiFi zakt (bijna) elke avond drastisch in.

Is er een algemeen probleem de laatste dagen met modems van het type CH7465LG-TN?   Ik vraag dit omdat ik nu al ongeveer een week bijna elke avond, bvb. gisteravond wél, eergisteravond niet, m...

Telenet TV-app: software versie R5.23

Telenet startte 27/11 (vandaag) met de gefaseerde uitrol van de software versie R5.23 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie zal effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 2/12. ...

Re: Bandbreedte WiFi zakt (bijna) elke avond drastisch

Zeuren helpt niet. Coaxkabel is de enige technologie met vertraging tot 10 Mbps tijdens de piek.

Re: vaste lijn

Lang verhaal ;Nieuwe modem komen plaatsen, problemen vaste lijn 2 telefoons stuk rechtstreeks in modem niets meer . de man van telenet heeft gewoon de lijn eruit gegooid probleem opgelost.ikbetaal no...

Re: Bandbreedte WiFi zakt (bijna) elke avond drastisch

Ook wel wat gechargeerd, ik ben -nu- gefrustreerd omwille van een week lang nagenoeg géén downloadsnelheid te hebben 's avonds. (wat doe jij zoal met nog geen 10Mbps?) Had dit... - één avond of des...

Re: CV7160E logs consulteren

Neen, de logs uitlezen kun je helaas niet. Je hebt als klant helemaal geen toegang tot deze modem-only - ook niet indirect via My Telenet (omdat er niets in te stellen valt, in ieder geval niet voor ...

Re: vaste lijn