De Netweters

Welkom op de community van Telenet, het platform waar klanten elkaar helpen.
Oplossing niet gevonden?
Start onderwerp
24748 netweters
152275 antwoorden
20687 vragen

Online veiligheid: geef ons jullie mening


Binnen Telenet doen we onderzoek naar online veiligheid en wat onze klanten ervan vinden. We zijn ook benieuwd naar jullie mening!
Beantwoord de vragen in dit onderwerp, zo begrijpen we beter wat voor jullie het allerbelangrijkste is als het gaat over online veiligheid.

Activiteit

Filter
Selecteer

Telenet TV-app: software versie R5.17

Telenet startte 17/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.17 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie is effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 24/04. ...

Telenet TV-app: software versie R5.16

Telenet start 26/02 (vandaag) met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.16 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie is effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 05/03....

5.16 software versie op de TV-box

Telenet start 26/02 (vandaag) met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.16 op de TV-box. Normaal heeft iedereen ten laatste op 05/03 de nieuwste versie.  Is ...

Telenet TV-app: software versie R5.15

Telenet startte 29/01 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.15 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie is effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 05/02. ...

5.15 software versie op de TV-box

Telenet startte 29/01 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.15 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste 05/02 (vandaag) de nieuwste versie.  Is dat n...

Problemen bij opnamelijst op TV-box IP

Beste netweters,  sinds een aantal dagen is het niet meer mogelijk om door de lijst van opgenomen programma's te scrollen met de pijltjestoetsen.  Als ik naar de opnames ga op mijn IP t...

Internet verbruik met TV Box IP

Ik ben gisteren overgeschakeld van Digicorder met coax naar TV box IP (zonder coax).  Als ik nu TV kijk, gaat dit dan meetellen in mijn internetverbruik ?

Overstap Proximus naar Telenet

Hoi, Binnenkort verhuizen we. Nu hebben we Proximus maar zouden overstappen naar Telenet. Dus wij zijn nieuwe klant voor internet & 2 mobiele nummers. Ik kan alles online aanvragen maar gez...

FaceTime: kan wél bellen, niet gebeld worden

Met mijn nieuwe iMAC kan ik op FaceTime wél bellen maar niet gebeld worden.  De connectie wordt gemaakt via mijn email adressen.  De persoon die verbinding initieerde, krijgt de melding "ni...

safespot voor MAC M4 ?

Enkele maanden geleden heb ik mijn nieuwe iMAC geïnstalleerd.  Ik hen een telenet pakket Oneup for 2.  Safespot guard werkte niet op mijn iMAC en de Telenet hulplijn bevestigde dat "dit een...

beeldstoringen op TV

Sinds enkele weken redelijk wat last van blokjesvorming en ook van de melding dat de beelden niet kunnen weergegeven worden. Dit duurt maar1 seconde maar zeer storend als dit 15 keer op een uur is. K...

Problemen bij opnamelijst op TV-box IP

Beste netweters,  sinds een aantal dagen is het niet meer mogelijk om door de lijst van opgenomen programma's te scrollen met de pijltjestoetsen.  Als ik naar de opnames ga op mijn IP t...

Internet verbruik met TV Box IP

Ik ben gisteren overgeschakeld van Digicorder met coax naar TV box IP (zonder coax).  Als ik nu TV kijk, gaat dit dan meetellen in mijn internetverbruik ?

gekregen acces point herinstellen.

Hoi iedereen,  Om de wifi verbinding in de keuken en op terras te verbeteren, kreeg ik van een vriend een acces point van Telenet om te installeren. Helaas kent hij het wachtwoord niet meer waa...

Heeft de Docsis 3.1 E-router (docsis), Bridging nodig?

Beste Ik heb de Docsis 3.1 E-router (docsis) modem only van telenet met daarachter een UDM pro en een switch? Moet ik hier de bridging activeren of niet. Alles lijkt perfect te werken m...

Re: Bepaalde apps kunnen geen verbinding maken via wifi

Heb je DPG Media al eens gecontacteerd? appsupport@dpgmedia.be Bekijk de reviews eens op de Play Store. Misschien zijn er mensen met hetzelfde probleem.

Re: IP tv box problemen bij overzicht alle opnames

Bedankt voor alle info,  het probleem is ondertussen opgelost door gewoon even de stekker uit het stopcontact te halen.  Hoe eenvoudig kan alles soms gaan. 🙂

Re: beeldstoringen op TV

@igvfer is dit met een digicorder of TV box of TV box via IP, je kabels eens nakijken of die nog goed inzitten en anders eens bellen of er geen verlies is op de kabel bij jou. kan ook buiten zi...

Re: gekregen acces point herinstellen.

Thx Bandr, dat dacht de Telenet medewerker ook maar helaas is dat niet gelukt omdat de ssid verschillend moet blijven. Anders moet ik meer dan 50 geconnecteerde apparaten opnieuw verbinden. Of vergi...

Re: gekregen acces point herinstellen.

Hier meer info gewoon aansluiten aan de modem https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/internet/je-wifi/waar-staan-je-wifi-gegevens.html