Jouw mening is belangrijk!

We willen begrijpen waarom klanten nog steeds het contactformulier gebruiken. Help ons en beantwoord 2 korte vragen: Vertel ons jouw mening over het contactformulier.
Beantwoorden
HeylenVdB
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Geen televisie na fiberinstallatie

Wij hebben intussen 6 weken geen televisie meer. Concreet, ze zijn fiber komen installeren, wat ook niet onmiddellijk van het leien dakje ging.

Na de installatie zou het maximum 2 uur duren voor onze nieuwe tv box zou werken. Intussen zijn we 6 weken verder, zonder televisie. Intussen verscheidene malen Telenet gecontacteerd, maar de enige reactie is dat het bij mediatie zit en ze niets kunnen doen.

Iemand die dit probleem ook heeft gehad?

8 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 6175
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Geen televisie na fiberinstallatie

Ik heb het niet zelf aan de hand gehad, maar 6 weken is wel erg lang. Ik zou allereerst klacht indienen en vragen om een dossiernummer aan te maken.

https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/je-gegevens-aanpassen/je-abonnement/ik-heb-een...

Als dit de zaken niet vooruit doet gaan, dan kan je via de ombudsdienst klacht indienen. Laat wel wat tijd tussen klacht en ombudsdienst.

Wat ik ook zeker zou doen is vragen om een compensatie. Als je daar vriendelijk, maar kordaat, achter vraagt, dan zal je zeker een of andere vorm van compensatie krijgen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 6280
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! De gouden postveer is voor jou

Geen televisie na fiberinstallatie

@HeylenVdB 

Je kan eens vragen een escalatie te laten maken van je probleem. 

Het ligt al bij een andere dienst maar toch eens ff terug contact zoeken voor de escalatie te laten door lopen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Meesterweter
Berichten: 4993
De gouden postveer is voor jou Jij alziend oog. ;-) Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel.

Geen televisie na fiberinstallatie

Je zal nog een oude klant geweest zijn daar duurt het een tijdje dat je overgezet bent naar nieuwe systeem 

De oude digicorder kan je toch niet gebruiken op fiber kabel zitten geen zenders 

Je kan wel via de app van telenet tv kijken 

HeylenVdB
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Geen televisie na fiberinstallatie

Wil je zeggen dat ik via de app van mijn GSM moet casten?  Als ik wil aanmelden via de app zegt hij dat er geen verbinding is. 

 

HeylenVdB
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Geen televisie na fiberinstallatie

Ik heb reeds enkele 'chats' geopend, eentje per week waar ik de situatie uitleg. De reactie is 'uw dossier ligt bij mediatie, we kunnen niets doen, sorry'.

Als ik bel, gaan ze terugbellen, maar dat is tot op heden nog niet gebeurd. 

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 6144
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! De gouden postveer is voor jou

Geen televisie na fiberinstallatie

Heb je een klacht ingediend bij de Ombudsdienst Telecommunicatie? Indien ja, dan is dat de reden van de reactie. Je moet dan contact opnemen met de Ombudsdienst.

HeylenVdB
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Geen televisie na fiberinstallatie

De klacht hebben we intussen ingediend, maar de ombudsdienst is een goed idee.

We vertrekken nu op verlof tot 10 januari, dus we zullen het daarna doen. Bedankt voor de tip.

Fijn eindejaar. 

luc55
Experienced Meesterweter
Berichten: 4993
De gouden postveer is voor jou Jij alziend oog. ;-) Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel.

Geen televisie na fiberinstallatie

Je moet een verbinding maken met je nieuwe modem je hebt nu internet op je telefoon of niet gewoon terug aanmelden op nieuwe modem 

Dan naar de telenet tv app gaan en gewoon inloggen met je e-mail en paswoord dat je ingesteld heb er voor als je inlogde in de telenet tv app 

Dit werkt altijd ook al werkt de box niet 

Als terug uit vakantie bent zou het in orde moeten zijn goed verlof