Jouw mening is belangrijk!

We willen begrijpen waarom klanten nog steeds het contactformulier gebruiken. Help ons en beantwoord 2 korte vragen: Vertel ons jouw mening over het contactformulier.
Beantwoorden
HeylenVdB
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Geen televisie na fiberinstallatie

Wij hebben intussen 6 weken geen televisie meer. Concreet, ze zijn fiber komen installeren, wat ook niet onmiddellijk van het leien dakje ging.

Na de installatie zou het maximum 2 uur duren voor onze nieuwe tv box zou werken. Intussen zijn we 6 weken verder, zonder televisie. Intussen verscheidene malen Telenet gecontacteerd, maar de enige reactie is dat het bij mediatie zit en ze niets kunnen doen.

Iemand die dit probleem ook heeft gehad?

3 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 6174
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Geen televisie na fiberinstallatie

Ik heb het niet zelf aan de hand gehad, maar 6 weken is wel erg lang. Ik zou allereerst klacht indienen en vragen om een dossiernummer aan te maken.

https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/je-gegevens-aanpassen/je-abonnement/ik-heb-een...

Als dit de zaken niet vooruit doet gaan, dan kan je via de ombudsdienst klacht indienen. Laat wel wat tijd tussen klacht en ombudsdienst.

Wat ik ook zeker zou doen is vragen om een compensatie. Als je daar vriendelijk, maar kordaat, achter vraagt, dan zal je zeker een of andere vorm van compensatie krijgen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 6280
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! De gouden postveer is voor jou

Geen televisie na fiberinstallatie

@HeylenVdB 

Je kan eens vragen een escalatie te laten maken van je probleem. 

Het ligt al bij een andere dienst maar toch eens ff terug contact zoeken voor de escalatie te laten door lopen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Meesterweter
Berichten: 4988
De gouden postveer is voor jou Jij alziend oog. ;-) Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel.

Geen televisie na fiberinstallatie

Je zal nog een oude klant geweest zijn daar duurt het een tijdje dat je overgezet bent naar nieuwe systeem 

De oude digicorder kan je toch niet gebruiken op fiber kabel zitten geen zenders 

Je kan wel via de app van telenet tv kijken