|
25.776
netweters
|
159.699
antwoorden
|
|
21.521
vragen
|
Wij hebben intussen 6 weken geen televisie meer. Concreet, ze zijn fiber komen installeren, wat ook niet onmiddellijk van het leien dakje ging.
Na de installatie zou het maximum 2 uur duren voor onze nieuwe tv box zou werken. Intussen zijn we 6 weken verder, zonder televisie. Intussen verscheidene malen Telenet gecontacteerd, maar de enige reactie is dat het bij mediatie zit en ze niets kunnen doen.
Iemand die dit probleem ook heeft gehad?
Ik heb het niet zelf aan de hand gehad, maar 6 weken is wel erg lang. Ik zou allereerst klacht indienen en vragen om een dossiernummer aan te maken.
Als dit de zaken niet vooruit doet gaan, dan kan je via de ombudsdienst klacht indienen. Laat wel wat tijd tussen klacht en ombudsdienst.
Wat ik ook zeker zou doen is vragen om een compensatie. Als je daar vriendelijk, maar kordaat, achter vraagt, dan zal je zeker een of andere vorm van compensatie krijgen.
Je kan eens vragen een escalatie te laten maken van je probleem.
Het ligt al bij een andere dienst maar toch eens ff terug contact zoeken voor de escalatie te laten door lopen.
Je zal nog een oude klant geweest zijn daar duurt het een tijdje dat je overgezet bent naar nieuwe systeem
De oude digicorder kan je toch niet gebruiken op fiber kabel zitten geen zenders
Je kan wel via de app van telenet tv kijken