24.920
netweters
|
153.497
antwoorden
|
20.827
vragen
|
Hallo, ik heb port forwarding ingesteld via 'mijn telenet', maar dit blijkt niet te werken; port is closed. Waardoor kan dit eventueel geblokkeerd worden? Ik ben zeker dat ik de juiste instellingen...
Na een bezoek aan de Telenetwinkel werd duidelijk dat mijn WIFI thuis slecht werkt door een gebrekkige buiten- binnenverbinding. Ik maak in de winkel een afspraak voor een technische controle en even...
Dag , Ik gebruik mijn eigen router samen met een bridged CV8560E met inbegrepen optie: 4G Backup Service. Spitig, deze optie werkt niet op een bridged modem, dus ik gebruik de ZTE MF281 modem op&...
Telenet startte 27/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.18 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 04/06 de nieuwste versie. Is dat niet het ...
Telenet startte 29/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.17 op de TV-box. Normaal kreeg iedereen ten laatste op 07/05 de nieuwste versie. Is dat niet het g...
Hey, Ik overweeg de Netflix/Streamz combo te nemen via Telenet. Eerst een vraagje over de prijs, klopt onderstaande? Denk het wel. Ik heb nu Streamz Premium apart (via Telenet): 13,99/maand + N...
Het programma overzicht toont enkel ‘sign of’ op Play more black, i.p.v. de echte filmnamen wzt is het probleem? Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: P...
Sinds ik een Ubuiquiti U7 lite samen met een TP-link TL-SG108PE valt mijn internet regelmatig ( enkele keren per uur ) weg. +- 1 min en daarna komt het terug. Iemand een idee wat de reden is?...
onlangs upgrade gemaakt van Wigo naar One. nu wordt door Telenet voorgesteld om mijn oude modem te vervangen door een nieuwe, echter kan ik nergens zien welk model men zal geven. iemand een idee ...
Net mijn TVBox aangezet en dit scherm verscheen. Maar ik kan dus niet navigeren binnen dit scherm. Dus op ok drukken, of op pijltje naar links op 'volgende keer' te selecteren gaan niet. De TV-box re...
Hallo, ik heb port forwarding ingesteld via 'mijn telenet', maar dit blijkt niet te werken; port is closed. Waardoor kan dit eventueel geblokkeerd worden? Ik ben zeker dat ik de juiste instellingen...
Dag iedereen, Op risico van een dubbele post te maken van deze: https://www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/Verzoek-aan-Telenet-DHCP-reservatie/m-p/52338#M9164 Ondertussen zij...
We krijgen mail voor vervanging bestaande modem , technieker komt langs voor vervanging maar beweert dat de noodbatterij niet meer compatibel is met nieuwe modem -kan dit zomaar dat er geen alternati...
Na een bezoek aan de Telenetwinkel werd duidelijk dat mijn WIFI thuis slecht werkt door een gebrekkige buiten- binnenverbinding. Ik maak in de winkel een afspraak voor een technische controle en even...
Ik kreeg een mail om mijn modem te vervangen. Hij was verouderd Gegevens ingevuld en een nieuwe zwarte modem geleverd gekregen Alles aangesloten en na 45 min nog steeds groene flikkerende ...
Hallo, ik heb port forwarding ingesteld via 'mijn telenet', maar dit blijkt niet te werken; port is closed. Waardoor kan dit eventueel geblokkeerd worden? Ik ben zeker dat ik de juiste instellingen...
Volgens mij is het wachten op Godot. Ik zie TN deze aanpassingen niet snel maken. Kost hen alleen maar geld en het gros van de klanten zal het niet gebruiken. Haal een eigen router, ruil je modem om...
Dag iedereen, Op risico van een dubbele post te maken van deze: https://www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/Verzoek-aan-Telenet-DHCP-reservatie/m-p/52338#M9164 Ondertussen zij...
deze ? Blijf verbonden dankzij een noodbatterij | MyTelenet
Geen paniek, Telenet en Orange hebben nog jaren werk om alle kabelmodems in Vlaanderen te vervangen naar DOCSIS 3.1-modellen. Ik zou dus nog niet meteen ingaan op de vrijblijvende e-mail van Telenet....