De Netweters

Welkom op de community van Telenet, het platform waar klanten elkaar helpen.
Oplossing niet gevonden?
Start onderwerp
25.491 netweters
157.396 antwoorden
21.260 vragen

Activiteit

Filter
Selecteer

App wachtwoord nodig voor email in outlook-app

Ik behandel mijn mails via de outlook-app op mijn laptop. Daarop staat zowel mijn vrouw met haar mailbox als mijn eigen account. Sinds gisteren krijg ik op mijn account geen mails meer binnen en vers...

5.21 software versie op de TV-box en TV-box IP

Telenet startte 17/09 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.21 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 24/09 de nieuwste versie. Is dat niet het ...

Telenet TV-app: software versie R5.21

Telenet startte 22/09 (gisteren) met de gefaseerde uitrol van de software versie R5.21 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie zal effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 02/10. ...

5.20 software versie op de TV-box en TV-box IP

Telenet startte 20/08 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.20 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 27/08 (vandaag) de nieuwste versie. Is dat...

Telenet TV-app: software versie R5.20

Telenet startte 11/08 (gisteren) met de gefaseerde uitrol van de software versie R5.20 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie zal effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 20/08. ...

Stilstaand beeld/geen geluid op Studio 100 TV (Digibox)

Ik merk sinds vanmiddag een storing op op studio 100 tv. Stilstaand beeld (lijkt samengesteld uit twee verschillende beelden), geen geluid. Enkel op deze zender. Meer mensen hier last van? Ik g...

sim werkt niet in laptop

Beste allen, Bij mijn ONEup abo een 'gewone' fysieke sim + een fysieke data-sim gekregen.   Zou de data-sim in mijn Windows-laptop (11pro) willen gebruiken, geraak verbonden met Telenet m...

Geluid via afstandsbediening tvbox

Na het vervangen van de batterijen van de afstandsbediening van de tv-box kan ik het volume van geluid via de afstandsbediening van de tv-box niet meer gebruiken. Ik heb al geprobeerd om het manueel ...

Where the crawdads sing ontbreekt op maandag 6 oktober

Op 6 oktober (dit is al binnen 3 dagen!!) om 20u35 op Play 5 ontbreekt "Where the crawdads sing". Er staat "wordt aangekondigd"! Kan het dus niet opnemen....

Is TV-box IP noodzakelijk voor Play Sports?

Is een TV box IP noodzalijk om play sports te ontvangen, Titel gewijzigd door Anissa (mod) | Vorige titel: play sports

360 Backup

Ik heb sinds vandaag een externe 4G modem via 360 Backup (https://www2.telenet.be/business/nl/soho/aan-de-slag/internet-back-up.html).  De technieker heeft de installatie gedaan, en getest, en ...

App wachtwoord nodig voor email in outlook-app

Ik behandel mijn mails via de outlook-app op mijn laptop. Daarop staat zowel mijn vrouw met haar mailbox als mijn eigen account. Sinds gisteren krijg ik op mijn account geen mails meer binnen en vers...

WIGO-snelheid nog niet verhoogd sinds aankondiging

  Op de site van telenet krijg je een mooie melding dat we nu genieten van verhoogde snelheden. Is er iemand die hier al van geniet? Want hier is alles bij het oude gebleven. Abbo: Wigo Modem: ...

Safespot melding 'installeer de nieuwste productversie'

een newe laptop hoe los je dit op  de huidige versie het besturingssysteem word niet ondersteund instaleer de niewste productversie   Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vori...

Nieuw tv-menu "verder kijken" niet meer te wissen

Het nieuwe menu dat vandaag is gelanceerd is weer een paar stappen achteruit inplaats van vooruit! 😠 Tot gisteren kon je alles wat in verder kijken stond gewoon wissen, 3 puntjes (...) op de ...

Re: Nieuw tv-menu "verder kijken" niet meer t

Hoi, ik merk nu zelf op wat je bedoelt: de wissen optie staat er gewoon niet meer ... we kijken er naar en lossen het zo snel mogelijk op ... Merci om het te melden !

Re: Nieuw tv-menu "verder kijken" niet meer t

Toch even melden dat ik gisteren ook geen enkel programma uit 'verder kijken' kon wissen via m'n TV-box (opnames & Terugkijk TV getest). De optie stond gewoon niet in het menu (vandaag nog niet n...

Re: Nieuw tv-menu "verder kijken" niet meer t

@TieViePee ik gebruik geen enkele app op de TV-box ik stream alles via mijn tv, het gaat hem over programma's op de gewonde zenders die ik via terugkijktv heb opgevraagd. Zoals je op mijn foto ...

Re: "Zogenaamde" verhoogde snelheden.

Niet goed neem contact via telefoon of via  https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/technisch/chat-met-ons Kan zijn dat er een modem moet vervangen worden zij gaan de telefoon of chat m...

Re: "Zogenaamde" verhoogde snelheden.

186 Mb down 18 Mb up Zoals ik al + 20 jaar heb