42186
netweters
|
18609
gesprekken
|
20102
vragen
|
De kerstperiode staat voor de deur. Overal zie je kleurrijke versieringen. Ook wij hebben de Telenet community onder handen genomen en wat meer kleur aangebracht. Na een aantal maanden hard werken op de achtergrond, hebben we de voorbije 2 dagen de pagina offline gehaald om alles klaar te zetten. We zijn dan ook trots om jullie het resultaat te laten zien… *Tromgeroffel* … De Netweters!
Naast een grote visuele aanpassing, zijn er ook tal van nieuwe features ingevoerd. Hieronder vind je een overzicht van alle nieuwigheden:
We hebben De Netweters al een tijdje onder de loep genomen om het te optimaliseren voordat we het aan de buitenwereld lieten zien. Het kan zijn dat we iets gemist hebben. Mocht je toch nog op een probleem stuiten of gewoon vragen hebben. Aarzel dan niet om een bericht te posten, daarvoor zijn De Netweters er uiteindelijk.
Zoals ik heb gelezen in jullie voorwaarden houden jullie van harde cijfers dus : ben met mijn vennootschap 1 van de eerste in Oostende die heeft besloten bij jullie klant te worden, heb dan ook nog digitale tv en king en kong 3 abonnementen bij jullie genomen, helaas werkten jullie met het mobistarnetwerk en door de slechte verbinding in mijn zaak naar base overgestapt, dus nu jullie base hebben overgenomen zitten weer 2 abonnementen bij jullie, heb mijn zaak vorig jaar afgebouwd maar alles staat nu op mijn naam enkel de 2 gsm abonnementen nog op de zaak, in al die jaren als trouwe klant nooit kunnen genieten van maar 1 voordeel een nu weeral opslaan het is erover voor mij ben echt boos en ga andere alternatieven zeker overwegen als jullie dit doorvoeren, en zie dat er velen van mijn Facebook vrienden net hetzelfde denken.
Geachte Telenet,
Onder het mom van inflatie of extra investeringen worden de prijzen opnieuw éénzijdig verhoogd.
De meeste bedrijven hebben een gezonde strategie van ‘aanvaardbare winst’ in plaats van ‘maximale winst ten koste van de klant’.
De meeste bedrijven slagen er ook in om stijgende kosten intern te absorberen door interne besparingen of optimalisaties.
De meeste bedrijven...
'Sommige bedrijven' daarentegen willen daarenboven de eigen winstmachine gewoon blijven voeden zonder rekening te houden met de trouwheid van hun klanten.
Welke kant kiezen jullie? Want we beginnen te twijfelen, met vele honderdduizenden trouwe klanten worden we opnieuw gestraft door ons eenzijdig een nieuwe prijsverhoging op te leggen.
Moeten we de hoop op voorhand begraven om u op andere gedachten te brengen? Geen woorden maar daden deze keer, graag. Vanaf de komende dagen zullen we met vele duizenden boze klanten actief protest voeren en zoveel mogelijk klanten overtuigen om de overstap te maken met hun trouwheid naar andere providers.
Hoogachtend,
Uw Ontgoochelde Telenet Klanten
.
Volgens mij zit je in het verkeerde draadje. 😉
Post nieuwe docsis3.1 + technische gegevens gegevens verwijderd