Beantwoorden
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5862
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Cloud opslag via Telenet

Wat zouden de meeste ervan vinden als Telenet een cloud oplossing bied voor particulieren ? 

 

Vandaag de dag heeft iedereen wel foto's en andere dingen die ergens opgeslagen dienen te worden. Nu heb ik thuis een NAS die ik gebruik als opslag maar dat zijn ook geen goedkope oplossingen die voor handen liggen voor iedereen. Daarnaast heb ik ook nog eens Apple cloud opslag voor foto's en eventuele bestanden maar zou het niet gemakkelijk zijn om alles in één cloud opslag te zetten ? 

 

Persoonlijk zou ik het wel zien zitten als Telenet ook een cloud oplossing zou aanbieden aan particulieren  als je Telenet klant bent. De tv box heeft ook cloud opslag dus zou die mogelijkheid er ook moeten kunnen zijn voor je foto's en of andere bestanden. Wat vinden jullie ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
22 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Cloud opslag via Telenet

wie echt een cloud optie wilt kan dit al zelf maken met enige kennis, je huurt ergens een VPS van enkele euro's (er zijn aanbieders die goedkoop zijn en goed werken in Europa) en installeert daar zelf je eigen cloud op, er zijn cloud opties voor handen om zelf te installeren gratis, 

en dan kan je een eigen cloud hebben op je server, enige nadeel dat kan zijn is de opslag dat wat weinig is voor sommige.

voor een 6euro per maand kan je al een eigen cloud runnen.

interessant voor wie bestanden wilt delen met vrienden.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Cloud opslag via Telenet

Voor mij ook geen cloud, ik trek mijn plan met NAS. En jawel, inderdaad, ik heb al (een hele tijd)  grijs haar ..😋


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
TheRealDakota
Professional Weetjesweter
Berichten: 43
Say what?! Star Wars Day On a roll... Tien op tien!

Cloud opslag via Telenet

@patrick37  ik heb ook een nas systeem zelf gebouwd is goedkoper maar toen we bij proximus zaten zat daar gratis cloud opslag bij in een pack de flex pack mijn vrouw gebruikte dat.

 

 

0 Likes
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 499
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Cloud opslag via Telenet


@patrick37  schreef:

Zou mooi zijn als dit dan extra werd aangeboden in de nieuwe ONE pakketten , dat het dus gratis inbegrepen is.


 

Ik zou eerder gelukkig worden moest Telenet net zoals Proximus in één van hun pakketten gratis digitale toegang tot één van jouw favoriete krant geeft.

https://www.proximus.be/nl/id_cr_my_epress/particulieren/r-orphans/actualiteit-inbegrepen-in-de-pack...


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Cloud opslag via Telenet

Mocht Telenet dit niet aanbieden.

Het voornaamste van alle kranten- lektuur (binnen en buitenland) en veel meer kan je nu al gratis lezen via internet.

 

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7767
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Cloud opslag via Telenet


@robatoras  schreef:

Mocht Telenet dit niet aanbieden.

Het voornaamste van alle kranten- lektuur (binnen en buitenland) en veel meer kan je nu al gratis lezen via internet.

 


Dat is niet het voornaamste. Dat is hetgeen ze willen gratis ter beschikking stellen en dat is meestal maar de pulp. De rest komt maar een hele tijd later.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Cloud opslag via Telenet

Hier moet ik @igvfer bijtreden. De interessante artikels zijn meestal "abonnee only". Er zijn wel verschillen, ik vind bvb dat het Nieuwsblad daar veel erger in is dan HLN. Maar dat is een subjectief gegeven uiteraard.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7767
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Cloud opslag via Telenet

@StefaanH  Het is met veel kranten zo. De Tijd, de Standaard, de Krant van West Vlaanderen om er maar een paar te noemen die ik een beetje volg. Maar bij de meeste kan je tot 3 artikels per maand lezen uit de betalende content.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.