Beantwoorden
RonC
Professional Weetjesweter
Berichten: 35
WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Alles op zijn plek! Wereld gedichtendag

FB Messenger berichten leveren niet of laat (Android)

Mijn moeder heeft een Samsung A52 en al een tijdje als ik haar een bericht stuur op Facebook Messenger dat het niet aflevert of pas een paar uur later, soms zelfs pas wanneer ze Messenger opent. Ik heb hetzelfde getest met Whatsapp en dat levert wel af dus bij de verbinding ligt het precies niet. Ik heb de Cache al leeggemaakt, gekeken of de Battery Safe Mode op stond, niets,..

0 Likes
6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

FB Messenger berichten leveren niet of laat (Android)

@RonC 

Gebruikt je moeder messenger op Facebook zelf of doet ze die via de Facebook Messenger app ? 

Het zou kunnen dat er ergens een vertraging is of dat de functie via Facebook zelf niet correct werkt. Facebook heeft een Messenger app die je kan gebruiken dus installeer die eens en test het dan nog eens. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
RonC
Professional Weetjesweter
Berichten: 35
WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Alles op zijn plek! Wereld gedichtendag

FB Messenger berichten leveren niet of laat (Android)

Het is via de Messenger app. Gisterenavond van alles geprobeerd en als de telefoon gebruikt is of aan levert het af. Maar bv daarstraks een bericht gestuurd en het leverde niet af, juist deed ze de Messenger app open en plots leverde ze allemaal af. Ik heb dit probleem niet

0 Likes
TRL
Freshman Veelweter
Berichten: 241
Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter!

FB Messenger berichten leveren niet of laat (Android)

Samsung en Messenger het is de laatste tijd wat de ene krijgt steeds een melding als hij een bericht krijgt en de andere niet, ik kan er van meespreken.

Ik heb een S21 en niks helpt, app verwijderen, cache en gegevens verwijderen of uitloggen niks haalt uit, de ene keer krijg ik melding meestal als de persoon meer als 1 bericht stuurt maar meestal niks.

Ik heb eens mijn online status afgezet maar dat helpt ook niet, mijn vriendin heeft een A53 5G en daar het zelfde liedje.

Het is beginnen mislopen sinds een update van het toestel zelf.

 

Het is vree raar de ene heeft er last van en de andere niet, is vooral mensen die Samsung hebben elk ander Android toestel en iPhone werken perfect...

 

0 Likes
Novan
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
It's your ninth party! All I want for X-mas is YOU O dierbaar België.. Dag van de Chocolade

FB Messenger berichten leveren niet of laat (Android)

Heb hetzelfde probleem hier maar met een xiaomi redmi note 9. 

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

FB Messenger berichten leveren niet of laat (Android)

Dit probleem ligt echter bij fb. Over zoveel maanden terug had men vriendin dit ook voor paar dagen, en andere weer niet. Ineens was opgelost zonder iets veranderd of gedaan te hebben. Kan zijn dat ze in bulk veranderingen of updates uitvoeren

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

FB Messenger berichten leveren niet of laat (Android)

Als het u een troost mag zijn, ook whatsapp levert niet altijd direct af. Als je met Whatsapp belt gebeurt het ook dat jij het hoort bellen, maar de oproeper niet.

Als je op iets direct een reactie moet hebben is telefoon (vast of mobile) het meest efficiënt en het meest zeker.