Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Factuur Business account

Als business klant krijgen wij de laatste rekeningen als aanrekening en niet als factuur.  BTW op aanrekening is aftrekbaar, alsook staat ons btw nummer niet op de afrekeningen.  Al gemessengerd, gemaild, gebeld naar klantendienst... Nog altijd geen verandering... Telenet business blijft aanrekeningen sturen (laatste kwartaal) vroeger waren dit facturen.

Tags (2)
0 Likes
10 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Factuur Business account

@Ex-Netweter 

Ik weet niet langs waar je contact genomen hebt met de klantendienst maar dacht dat business klanten een eigen toegang hadden voor hulp. heb je die gebruikt?

Misschien zijn wat ik voorstel vijgen na Pasen. Kijk anders eens naar: https://www2.telenet.be/nl/business/contact/telefonisch/ 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Factuur Business account

thanks, maar gebeld naar klantendienst die ons doorgeschakeld heeft naar business  klantendienst, daar is ons telefonisch beloofd dat alles in orde zou komen en alles opgestuurd zou worden de volgende week na telefoontje, wij zijn ondertussen al 3 weken verder en nogmaals een aanrekening ontvangen, vandaar mijn vraag bij de netweters

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Factuur Business account

@Ex-Netweter 

We kunnen alleen de weg wijzen als we hem al kennen. Als die dan doodloopt, ja...

Ik denk dat je alleen kunt bellen en blijven bellen tot je toch eens iemand te pakken krijgt die helpt.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Joy
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Topicwurm! Smile! π-DAY! O dierbaar België..

Factuur Business account

Hoi @Ex-Netweter,

 

Wat vervelend dat je nog geen antwoord hebt gekregen van onze collega's.
Graag helpen we jou daarmee verder via onze social media kanalen. 

Je mag ons zeker je klantnummer bezorgen en dit doorgeven via 

https://m.me/telenet


Geniet nog van je avond! 

Joyce

Ex-Netweter
 

Factuur Business account

Naar jullie social media gestuurd op 10/7/2019, dus een kleine maand geleden.

 

Klantennummer xxx  wij hebben voor het 2de kwartaal enkel aanrekeningen ontvangen, geen facturen... vlgs onze boekhouder is btw op aanrekeningen niet aftrekbaar, dus graag factuur ipv aanrekeningen.

Antwoord via messenger : 

Hey, dit kan zeker niet de bedoeling zijn. Ik geef dit door aan mijn collega's. Zij pikken dit op en nemen binnen de 2 werkdagen telefonisch contact met je op. Mag ik hiervoor even je contactnummer waarop ze je kunnen bereiken? Marco

 

Geen telefonisch contact, zelf gebeld... geen oplossing... Gemaild via contactformulier ook... eveneens geen oplossing...

 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Factuur Business account

@Ex-Netweter ik zie dat iemand van de Business collega's ondertussen je DM op Facebook heeft beantwoord. Hopelijk komt het snel in orde! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Ex-Netweter
 

Factuur Business account

het antwoord op messenger is weer niks concreets...

wij hebben alle info reeds doorgegeven

0 Likes
Ex-Netweter
 

Factuur Business account

TELENET AFREKENING_page-0001.jpgEindelijk heeft telenet toe dat ze in de fout zijn, na ettelijke telefoontjes, mails, messenger enz...TELENET AFREKENING_page-0001.jpg

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Factuur Business account

@Ex-Netweter ik heb je afbeeldingen afgekeurd, omdat er persoonlijke gegevens van je zichtbaar waren. Je zorgt er best eerst voor dat deze onherkenbaar zijn en voegt dan de foto opnieuw toe. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Factuur Business account

TELENET AFREKENING_page-0001.jpg

0 Likes