24749
netweters
|
152308
antwoorden
|
20690
vragen
|
Als business klant krijgen wij de laatste rekeningen als aanrekening en niet als factuur. BTW op aanrekening is aftrekbaar, alsook staat ons btw nummer niet op de afrekeningen. Al gemessengerd, gemaild, gebeld naar klantendienst... Nog altijd geen verandering... Telenet business blijft aanrekeningen sturen (laatste kwartaal) vroeger waren dit facturen.
@Ex-Netweter
Ik weet niet langs waar je contact genomen hebt met de klantendienst maar dacht dat business klanten een eigen toegang hadden voor hulp. heb je die gebruikt?
Misschien zijn wat ik voorstel vijgen na Pasen. Kijk anders eens naar: https://www2.telenet.be/nl/business/contact/telefonisch/
thanks, maar gebeld naar klantendienst die ons doorgeschakeld heeft naar business klantendienst, daar is ons telefonisch beloofd dat alles in orde zou komen en alles opgestuurd zou worden de volgende week na telefoontje, wij zijn ondertussen al 3 weken verder en nogmaals een aanrekening ontvangen, vandaar mijn vraag bij de netweters
@Ex-Netweter
We kunnen alleen de weg wijzen als we hem al kennen. Als die dan doodloopt, ja...
Ik denk dat je alleen kunt bellen en blijven bellen tot je toch eens iemand te pakken krijgt die helpt.
Groeten
Hoi @Ex-Netweter,
Wat vervelend dat je nog geen antwoord hebt gekregen van onze collega's.
Graag helpen we jou daarmee verder via onze social media kanalen.
Je mag ons zeker je klantnummer bezorgen en dit doorgeven via
Geniet nog van je avond!
Joyce
Naar jullie social media gestuurd op 10/7/2019, dus een kleine maand geleden.
Klantennummer xxx wij hebben voor het 2de kwartaal enkel aanrekeningen ontvangen, geen facturen... vlgs onze boekhouder is btw op aanrekeningen niet aftrekbaar, dus graag factuur ipv aanrekeningen.
Antwoord via messenger :
Hey, dit kan zeker niet de bedoeling zijn. Ik geef dit door aan mijn collega's. Zij pikken dit op en nemen binnen de 2 werkdagen telefonisch contact met je op. Mag ik hiervoor even je contactnummer waarop ze je kunnen bereiken? Marco
Geen telefonisch contact, zelf gebeld... geen oplossing... Gemaild via contactformulier ook... eveneens geen oplossing...
het antwoord op messenger is weer niks concreets...
wij hebben alle info reeds doorgegeven
Eindelijk heeft telenet toe dat ze in de fout zijn, na ettelijke telefoontjes, mails, messenger enz...