24748
netweters
|
152273
antwoorden
|
20687
vragen
|
Sinds ik mijn nieuwe Smartphone Samsung S21FE in mijn bezit heb (Android versie 12) kan ik mijn submappen niet meer zien in de Samsung mail app. Via webmail geen probleem maar niet in de e-mail app zelf. Ik heb Postvak IN al gesynchroniseerd maar dit geeft geen oplossing. Iemand de oplossing hiervoor of zelf al meegemaakt?
Was je vorige smartphone ook een Samsung? Indien niet, dan kan je het misschien eens proberen met een alternatieve mailclient. Ik heb persoonlijk niet veel vertrouwen in Samsung.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fsck.k9&hl=en
Ik heb de app zelf nog niet geprobeerd, maar K-9 Mail krijgt goede recensies én sinds kort is er een samenwerking om van deze app de toekomstige Thunderbird for Android te maken.
Gmail is ook een optie, denk ik.
Blijkbaar ben je niet de enige die dit probleem ervaart.
Hier is nog een zelfde topic over hetzelfde probleem :
Misschien kan je je daar aansluiten en dat topic verder volgen?
Op mijn Samsung (4 jaar oud): drie horizontale streepjes, scrol naar beneden onder Alle mappen, de map die een subfolder heeft staat dubbel afgebeeld, tik daarop om dit open te vouwen, selecteer de geenste map.
@sb ik vind dat de mail van Samsung goed werkt, heb daar geen problemen mee.
Vorige was ook een Samsung, daar had ik dit probleem niet. Thunderbird gebruik ik ook op mijn vaste PC (met OS Linux Mint) dus dat lijkt me inderdaad een optie maar wacht nog even of er toch iemand een oplossing biedt daar ik deze app nu al jaren gewoon ben.
Heb ik ondertussen gedaan.
Nee, ik zie dus geen submappen wanneer ik dit doe.