Beantwoorden
Framboos
Freshman Meerweter
Berichten: 138
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Google maps offline kaarten

Voor mijn reis naar Amerika ga ik gebruik maken van offline kaarten die ik dowbload op google maps.

Nu is het zo dat ik niet de ganse map van het gebied dat ik nodig heb in één keer kan binnenhalen.

Ik moet dus in verschillende keren een aantal gebieden downloaden.

Is dat een probleem als ik dan daar googlemaps offline gebruik ? (schakelt de route automatisch over van de ene kaart naar de andere ?)

0 Likes
6 reacties
Koekroeck1
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Topicwurm! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

Google maps offline kaarten

Ik zou een maandabonnement op tomtom maps nemen. Kost u quasi niets en is een pak beter dan google maps.

0 Likes
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1129
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Google maps offline kaarten


@Framboos  schreef:

(schakelt de route automatisch over van de ene kaart naar de andere ?)


Dat zou ik verwachten, je kan in Google Maps immers niet aanduiden welke offline kaart gebruikt moet worden


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Jari_Opsomer
Experienced Meerweter
Berichten: 92
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Google maps offline kaarten

Ja deze zal gewoon overschakelen naar de andere, de verschillende kaarten worden één geheel. Ook is Google Maps veel handiger dan gewoene GPS toestellen omdat deze ook info van bedrijven downloadt met bijhorende openingsuren, telefoonnummers, ... 

0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1680
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Google maps offline kaarten

@Framboos je kan perfect van de ene plaats naar de andere offline plaats via Google maps maar de offline download moeten elkaar een beetje overlappen, anders als je geen data hebt is dat lastig om te navigeren 😉  tenzij dat je perfect weet hoe je zal rijden en er geen omleidingen zijn.

Een goede tip is, koop u een datakaart op je gsm van een Amerikaanse provider waar je dan een hotspot van maakt.

Gebruik dan gewoon waze om te navigeren. veel betere ervaring en zeker in Amerika. Ik heb dit ook gedaan en heb er zeker geen spijt van. 

Let wel , sommige data simkaarten kunnen niet als hotspot gebruikt worden. Dit zal dus geblokkeerd worden. 

Er zijn natuurlijk ook andere offline navigatie mogelijkheden zoals Sygic, maar daar heb ik recent geen ervaring meer mee, vroeger wel.


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1680
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Google maps offline kaarten

@WG94 je kan perfect aanduiden welk gebied je offline moet downloaden via Google maps : 

https://support.google.com/maps/answer/6291838?hl=en&co=GENIE.Platform%3DAndroid

 

 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1129
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Google maps offline kaarten

Wat je wil downloaden wel; maar welke hij daarna moet gebruiken, niet. Logisch, want dat kiest de applicatie zelf.

Vandaar kan je dus de conclusie trekken dat de app alle gedownloade kaarten gebruikt


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes