Beantwoorden
Koeky
Freshman Weetjesweter
Dat loopt vlotjes. Handje vol! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Hoe wifi-kanaal aanpassen op BASE modem?

24*8 Doc 3 Wireless Base(docsis)

Algemeen kan ik mijn wifi aan of uitzetten.

Bij netwerk veiligheid,  kan ik bijvoorbeeld kiezen voor een of twee wifi netwerken.

En bij geavanceerde instellingen  kan ik netwerkinstellingen wijzigen.

Maar instellingen signaal, heb ik niet?  Ik heb mijn wifi netwerk gesplitst, maar nu kan ik de kanaal nummer niet wijzigen van de. 2.4 & 5GHZ

Volgens de website van Telenet en  Base, bij modeminstellingen staat signaal instellingen.

Nu vroeg ik mij af of ik de modem Terug naar standaardinstellingen zou zetten om aan de signaal instellingen te komen? Of kan ik gewoon niet aan die instellingen?

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Base modem wifi kanaal nummer aanpassen

0 Likes
7 reacties
Ex-Netweter

@Koeky het is hier een TELENET forum, best contact opnemen met BASE zelf! 😉

0 Likes
Koeky
Freshman Weetjesweter

Hehe Base is van Telenet, ze gebruiken de zelfde  apparatuur instellingen etc. is het dan verkeerd mijn vragen hier dan aan de kenners hier te stellen

0 Likes
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Je mag hier (in de Lounge) zeker vragen stellen over of zaken bespreken die niets met Telenet te maken hebben, de focus ligt hier echter op Telenet; dus de kans bestaat dat er geen BASE klanten aanwezig zijn die je het antwoord kunnen geven.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Koeky
Freshman Weetjesweter

WG94  ? Ik zal hier ook geen vragen stellen als het geen. Link heeft met Telenet. Maar ze hebben dezelfde modem alleen met een ander logo erop, de website zijn net hetzelfde alleen een ander domein naam. Maar de informatie is krak hetzelfde. En de instellingen van de modem ook zo heb ik dat een tijd geleden ingesteld op mijn Telenet modem. Maar het zou inderdaad kunnen dat Base de instellingen beperkt, maar dan zou je ook de uitgebreidere versie niet op hun website tegenkomen denk ik dan maar.

0 Likes
luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!
flip1953
Freshman Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

@Koeky  schreef:

Maar het zou inderdaad kunnen dat Base de instellingen beperkt, maar dan zou je ook de uitgebreidere versie niet op hun website tegenkomen denk ik dan maar.

De instelmogelijkheden op "My BASE" zijn beperkter dan op "Mijn Telenet"

Suzy
Community Manager
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! Tag away, my dear! TAGGING MASTER!

@Ex-Netweter  schreef:

@Koeky het is hier een TELENET forum, best contact opnemen met BASE zelf! 😉

@Ex-Netweter het lijkt me niet helemaal vreemd dat Koeky zijn vraag hier komt stellen. Er zitten hier best veel leden met heel wat kennis van zaken en mogelijks is het 'op weg helpen' al voldoende om de oplossing te vinden. Uiteraard zijn we in de eerste plaats de community van Telenet. Maar we moeten ook niet 'onnozel' doen, er worden hier doorgaans ook niet-Telenet gerelateerde vragen gesteld, vragen die gaan over hardware, andere platformen, andere apps, ... 

Dat is ook de reden dat ik Koeky zijn vraag heb verplaatst naar het bord 'Andere apps & platformen'. Vorige week heb ik 2 andere onderwerpen die over BASE gingen ook daar naartoe verplaatst. @WG94 ik vermeld jou even proactief, zodat je de redenering hebt over waarom ik het niet op de 'Lounge' heb laten staan. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.