24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Zijn er nog mensen bij wie de google assistant voor geen meter werkt? Ik kan de digicorder niet bedienen. Als ik zeg: ok google vraag aan telenet om de digicorder aan te zetten dan zegt een stem: ok, ik zet je box af en dan verlaat hij het gesprek. als ik dan vraag om het volume minder te zetten zegt hij ook weer ik zet je box af en dan gaat inderdaad de digicorder uit... wat mij betreft staat deze besturing alles behalve op punt. Ik kan dus niets bedienen met de smartphone ook als ik vraag om een programma af te spelen doet hij niets.
Google Assistent is pas gelanceerd in België en Telenet heeft aangegeven dat dit voor hen ook nieuwe functionaliteit is die wellicht nog op punt moet worden gesteld.
Los daarvan lijkt het me nog altijd sneller om op een uitknopje te drukken 😉
Telenet is niet beschikbaar voor apparaten die zijn ingesteld op jouw taal of land. Sorry daarvoor
Dat is het antwoord dat ik krijg van Google als ik probeer te koppelen met Telenet ?
Een idee om dat op te lossen ?
Mijn landinstellingen staan op Belgie .
Hetzelfde hier. Google assistent op iPad.
En welke plaats is dat dan?
Geraak zelf zo ver niet als de topic starter. Hier worden de commando's omgezet naar zoek functies.
Dus geen enkel verbinding met digicorder.
Ik heb mijn smartphone verbonden maar wanneer ik vraag om de digicorder te starten zegt de app "ik zet je box aan" maar er gebeurt niets.
Dat ding werkt inderdaad van geen kanten. Ik kon gemakkelijk mijn assistent aan Telenet koppelen maar vandaar gaat het alleen maar bergaf. Wat ik ook vraag, één enkele keer heeft hij gezegd: "ik zet je box af" terwijl die af stond en ik gevraagd had, met helemaal correct het zinnetje dat telenet op zijn website als voorbeeld geeft. Maar voor de rest leest die stem gewoon een URL voor. Ik heb zelfs geprobeerd het zinnetje in te tikken in de assistent (denkende dat hij mij niet begrijpt) maar zelfs dat werkt niet.
Je vrragt je af waarom telenet zo breed uitpakt in de pers met prullen die niet werken. Dat is alleen maar de klanten frustreren.
@LucW1 schreef:Je vrragt je af waarom telenet zo breed uitpakt in de pers met prullen die niet werken. Dat is alleen maar de klanten frustreren.
De aankondiging was nochtans duidelijk:
Uiteraard is dit nieuwe technologie waarover Telenet voortdurend zal bijleren.
via de google home mini werkt het iets beter dan op mijn smartphone maar toch niet alles. ik kan de box nu wel aan en uitzetten met mijn stem. echter een programma afspelen vanuit men opnames lukt nog niet. ook als ik zeg vraag telenet om het programma te pauzeren dan zegt de assistent: oké ik haal telenet erbij en dan zegt telenet hallo. als ik dan zeg: kan je het programma pauzeren dan zegt hij: ik versta het niet. behalve de box aan en uit zetten ben ik dus nog niet ver gekomen. weet iemand van telenet een antwoord? ik snap dat het nog in betafase is maar het werkt echt niet goed. de KMI app bijvoorbeeld werkt een stuk beter.
Iemand die me kan helpen om mijn Google assistant te wijzigen in Belgische taal? In welke instelling doe je dit?
Wanneer ik Google home opstart en de taal wil wijzigen van mijn Google assistant dan zie ik nog steeds enkel Nederlands (Nederland) staan. Ik kan geen België kiezen. Misschien moet ik dit ergens anders wijzigen?
Met Android .
Instellingen , taal en invoer , Nederlands België .
Op ios
Instellingen , algemeen , taal en regio , iPhone taal , Nederlands België !