25.183
netweters
|
155.122
antwoorden
|
20.997
vragen
|
Krijgen jullie ook een “ik geef mijn leven cadeau” uitnodiging van Facebook? Ze vragen toestemming om heel je privacy te krijgen in ruil om Facebook gratis te mogen behouden. Als je de details leest is het angstaanjagend wat ze van u willen krijgen, zelfs buiten hun app om. Ik dacht dat de EU daar een stokje had voorgestoken?
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Toestemming facebook
Het is voor jou al te laat. Voor Meta (Facebook, Instagram. WhatsApp) is het opt-out ipv opt-in en als je voorheen nog geen bezwaar hebt ingediend, dan zit jouw data al in de AI. Eenmaal jouw data opgenomen is heeft het eigenlijk geen zin om meer om bezwaar in te dienen, omdat ze die specifieke data toch niet meer kunnen schrappen. Goed hé!
Neen, ik heb binnen de periode toen gemeld dat ik niet akkoord ging. En nu proberen ze dus opnieuw om toestemming te krijgen tenzij ik 7,99€/maand betaal. Waarschijnlijk omdat ik toen heb gemeld dat ik niet akkoord ging.
Heb ik tijdig gedaan. Nu blokkeren ze me tenzij ik betaal. Wat ze van je misbruiken is hemeltergend.
Ben je zeker dat dit geen phishing is? (Ik kan je screenshot nog niet zien.) Voor zo ver ik weet had FB gezegd: ofwel betaal je en krijg je geen reclame, ofwel betaal je niet en krijg je gepersonaliseerde reclame. Europa zou hiertegen geprotesteerd hebben. 'betalen of blokkeren' lijkt me iets typisch voor een phishing mail.
Je kreeg keuze uit 4 versies en je hebt de reclame vrij versie genomen deze is betalend
Je bent altijd best dat je altijd leest wat je aanduid