De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Telenet en google assistant

Beantwoorden
Experienced Beetjesweter
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

dit werkt hier totaal niet ik zeg praat met telenet en dan zet digibox af  maar er gebeurt niks

0 Likes
Beantwoorden
Experienced Allesweter
De vlam zit erin. Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Gebruik je een Samsung? Dan werkt het niet (op de normale manier zonder eerst te foefelen). Zolang Samsung en Google elkaar de zwarte piet doorgeven, zal het niet opgelost worden.

janne_man | Krak
    In het land der blinden is eenoog koning.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
Experienced Beetjesweter
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Wij hebben hier 2 digicoders staan een oudere AD2100 en een recentere. Het blijkt te werken met de oudste daar deze de eerste was  en toen de enige die we hier hadden later is er de 2de bij gekomen.

Weet iemand hoe we van kanaal kunnen veranderen.

0 Likes
Beantwoorden
Freshman Beetjesweter
Hallo! Welkom! De kop is eraf!

Volgens de telenetsite. "Google assistent werkt bij meerdere digicorders enkel met de bovenste in het lijstje."

Kan telenet de volgorde in het lijstje wijzigen op aanvraag? 

Ik kan de oudste digicorder in de slaapkamer aanzetten met google assistent maar zou liever de tweede in het lijstje ( digicorder woonkamer ) kunnen bedienen. 

Alle begrip dat het nog nieuw is voor telenet en 2 digicorders kunnen bedienen wat teveel van het goede is.

De volgorde wijzigen zodanig dat klant kan kiezen welke hij wenst te bedienen lijkt mij nu niet de ingewikkelste ingreep in afwachting van de bediening van meerdere digicorders. 

De digicorders omwisselen (slaapkamer <=> woonkamer) is voor mij geen oplossing. De oude zilveren digicorder van slaapkamer vloekt met alle andere zwarte hifi apparatuur. 😁

Groeten 

0 Likes
Beantwoorden
Community Manager
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party! π-DAY!

@Wvb001  schreef:

...

De volgorde wijzigen zodanig dat klant kan kiezen welke hij wenst te bedienen lijkt mij nu niet de ingewikkelste ingreep in afwachting van de bediening van meerdere digicorders. 

...

@Wvb001 dit aanpassen niet mogelijk. Telenet heeft in de systemen geen invloed op de volgorde van de verschillende decoders, anders kon dit inderdaad het probleem voor sommigen klanten oplossen. Hopelijk kan je als klant snel meerdere decoders bedienen ermee! 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden