Beantwoorden
Ree
Freshman Weetjesweter
It's your ninth party! Handje vol! Twee handen vol! Vernieuwde Telenet Webmail?

Abonnement zonder mobiel

Heb nog altijd een pack Wigo 6 Gb (voor 2 GSM's !) en ben daar, zacht gezegd, niet gelukkig mee.
Het enige dat Telenet mij kan voorstellen is een One aan een hogere prijs natuurlijk en dat wil ik zeker niet.
Gisteren aan Telenet gevraagd hoeveel ik zou betalen voor een abonnement ZONDER mobiele data.
Ik zou de mobiele data dan bij een andere provider nemen.
Chat met Telenet opgestart maar krijg geen reactie waar ik iets aan heb. Online opzoeken gaat blijkbaar ook niet zonder al je persoonlijke gegevens in te vullen.
Kan me hier iemand helpen ?

Bedankt. 

2 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Abonnement zonder mobiel

Wat heb je nodig? Enkel Internet (welke snelheid?) of ook TV en/of vaste lijn?

Bekijk zeker eens de producten:

Internet

Internet + TV

Vaste telefonlijn is altijd beschikbaar als optie aan €27,75. (Bij ONE en ONEup is vaste telefoonlijn inbegrepen, dus afhankelijk van je keuzes kan je inderdaad goedkoper af zijn met ONE zelfs als je dat GSM abonnement dan niet gebruikt)

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ree
Freshman Weetjesweter
It's your ninth party! Handje vol! Twee handen vol! Vernieuwde Telenet Webmail?

Abonnement zonder mobiel

Ik denk All internet + TV.
Probleem is dat die nieuwe abonnementen alle met TV Box zijn terwijl ik nu 2 digicorders en 1 digibox heb. Eén digicorder moest ik huren, de andere heb ik gekocht.
Daarnaast heb ik ook nog een vaste lijn maar die moet niet blijven wegens zeer weinig gebruik.
Ik wil wel bij Telenet blijven maar ik vind ze te duur voor hetgeen ik heb met mijn schamele 6 Gb mobiele data.
Blijkbaar is het onmogelijk om mijn huidig abonnement op te splitsen in een abonnement zonder mobiele data (die ik dan elders neem)