Beantwoorden
NickeName
Freshman Beetjesweter
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Feestpromo bestellen als bestaande klant

Beste,

Ik wil van de feestpromo bestellen maar omdat ik al klant ben van de hoogste abonnement kan ik geen gebruik maken van de feestpromo als ik kon zou ik mijn abonnement verhogen en dat kan ook niet.
Als klant maak ik al lang gebruik van OneUp met 5 simkaarten en ik denk dat ik ook de feestpromo moeten hebben en de klanten die OneUp5 met 5 simkaarten. Dit vindt ik niet eerlijk, we moeten juist meer promo verdienen dan die klanten die een lager abonnement hebben en minder betalen op zich.
Gelieve dit te onderzoeken en een betere promo's te uitvoeren voor "iedereen".
"De feesten zijn voor iedereen" klopt dus niet. De feest is "niet" voor "iedereen" zou beter zijn.
"Neem internet" of "voeg mobiel toe aan je internet" en kies je toptoestel voor € 59.
Ik heb al "internet" en kan "geen mobiel toevoegen".

Alvast Bedankt!

Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: Feestpromo

11 reacties
WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

@NickeName  schreef:

Gelieve dit te onderzoeken en een betere promo's te uitvoeren voor "iedereen".

Wij Netweters zijn ook maar gewoon klanten, wij kunnen dus helaas niet veel onderzoeken of uitvoeren.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Als klant van het eerste uur (BEF 8.000 installatie, BEF 2.000 waarborg voor de modem) weet ik maar al te goed dat vaste klanten in de kou blijven staan. Op 25 jaar heb ik 2 kaartjes van Telenet gehad om me te bedanken, maar daar koop je uiteraard niets mee. Een paar maanden korting was leuker geweest.

Dus, ik leef met je mee. (-;

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
NickeName
Freshman Beetjesweter

Weet ik ik heb het hier gepost omdat je zelfs niet kan sturen naar telenet met de contactformulier misschien zie ze het van hier en kan iets opbrengen

NickeName
Freshman Beetjesweter

De oplossing ligt misschien om op te zeggen en weer klant te worden met anders naam zo dat je klantennumme veranderd of ieders jaar met provider te veranderen om de promos te benutten

SarahV
Professional Weetjesweter
Say what?! On a roll... Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Daar heb je 100% gelijk in. Ik overweeg zo om eventueel 'jaarlijks' van provider te veranderen en zo telkens gebruik te maken van hun promoties / kortingen.

Zelf ben ik nu Telenet klant en als ik overschakel naar Proximus geniet ik van hun eindejaarspromotie. Dit met een contract van 12 maanden. Volgend jaar dan terug naar Telenet en idem ... de installatie is er al geweest dus dat is vlug geregeld. 

NickeName
Freshman Beetjesweter

Enigste nadeel is dat ik al een product met korting gekocht heb die moet nog aflopen anders moet ik een resterend bedrag betalen en dat wil ik niet.

WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

@NickeName  schreef:

Weet ik ik heb het hier gepost omdat je zelfs niet kan sturen naar telenet met de contactformulier misschien zie ze het van hier en kan iets opbrengen

Er is een klachten formulier: Complaints | Telenet en een e-mailadres services@telenetgroup.be 

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
NickeName
Freshman Beetjesweter

Kalchtenformulier werkt niet zal ik deze bericht via de email dan verzenden bedankt!

Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

Bij welke provider krijg je wel veel cadeaus als je al klant bent???

het is net om een klant iets meer te doen betalen dat ze zo acties doen, je zit dan vast voor een hele periode 1 jaar of langer en de Belgen zijn meestal, als ze iets moeten meer betalen om te kunnen veranderen doen ze het niet en blijven klant.

wel opletten als de tv van tcl is dat er problemen mee zijn met de beeldkwaliteit met de tv boxen (er is hier een topic over op dit forum).

Best eerst eens online uitpluizen of die cadeau echt wel het waard is en je niet beter uitkijkt voor een duurdere tv bv.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be

Fiber: 8500/2400
NickeName
Freshman Beetjesweter

maak nie uit wie wel doet of niet nu we telenet zijn hebben we het over telenet.

promo moet voor iedereen zijn iedere elke klant zelf behandelen anders is het niet rechtvaardig.

het gaat niet alleen om een tv van merk tcl maar er zijn ook andere deals best eerst uitpuzzelen.

Deal!

Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@NickeName  Klagen moet je bij Telenet doen, zij stellen de regels op, ze zijn een bedrijf dat wil verdienen aan klanten, zeker met de verlies van de laatste maanden zal dit niet veranderen.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be

Fiber: 8500/2400