Beantwoorden
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kleur van hyperlinks op De Netweters blauw i.p.v. zwart

Dan kunnen we misschien aan @Moderator vragen om intern eens aan balonnetje op te laten om links automatisch een blauw kleurtje te geven zodat het nog beter opvalt ..

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Re: geen uitgaande mails meer mogelijk


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
9 reacties
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 532
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Kleur van hyperlinks op De Netweters blauw i.p.v. zwart


@StefaanH  schreef:

Dan kunnen we misschien aan @Moderator vragen om intern eens aan balonnetje op te laten om links automatisch een blauw kleurtje te geven zodat het nog beter opvalt ..


@StefaanH Ik heb het doorgegeven aan onze developer om dit te bekijken. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Kleur van hyperlinks op De Netweters blauw i.p.v. zwart

@Bjarne @StefaanH de beslissing om hyperlinks zwart weer te geven en te onderlijnen is een brand-beslissing. Wij zijn verplicht om de stijl-instructies te volgen die ook op onze andere online platformen worden gebruikt (website, Mijn Telenet, ...). Zal eens kijken met de developer of we eventueel enkel de hyperlinks in de content van jullie posts anders kunnen weergeven (blauw) en de hyperlinks in de structuur van onze community voor de rest onveranderd laten. Ik kom erop terug! 

@StefaanH ik heb met jouw post even een nieuw onderwerp gestart in dit bord, gezien dit eigenlijk feedback is over iets op onze commnity. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kleur van hyperlinks op De Netweters blauw i.p.v. zwart

OK @Suzy , wij volgen uiteraard de opgelegde spelregels. Maar de "grote baas" kan zijn eigen spelregels wel aanpassen hé 😈

 

We zien wel wat er van komt 👍


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kleur van hyperlinks op De Netweters blauw i.p.v. zwart

Als de gewone onderlijning al verschillend is van een hyperlink is het al een stap in de goede richting.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Kleur van hyperlinks op De Netweters blauw i.p.v. zwart

@StefaanH @janne_man we hebben een aanpassing doorgevoerd waardoor URL's die in de content van onderwerpen of antwoorden staan in het URL-blauw worden weergegeven. Maar nu ik het live zie staan op productie, ben ik er niet 100% tevreden mee. Ook de vermeldingen en de URL's in de handtekeningen worden blauw weergegeven. Op onze UAT-omgeving hadden we dit ook al opgemerkt, maar nu ik het op productie zie, lijkt me dit teveel van het goede te zijn. 😉

Ik bekijk het opnieuw met de developer, want nu heeft het teveel impact op de look & feel van onze pagina's.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Kleur van hyperlinks op De Netweters blauw i.p.v. zwart

Update: de URL's in de handtekeningen hebben we al even snel aangepast, deed teveel pijn aan mijn ogen. 😅


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kleur van hyperlinks op De Netweters blauw i.p.v. zwart

@Suzy

Dat begrijp ik, dat is van het goede teveel.  Het zijn nu alle links die in de body van het bericht staan met inbegrip van de handtekening.

Ik probeer hier iets, maar dat is mislukt., want dat werd automatisch verwijderd:

 

<style>
.mijnlink {
  color: green;
  background-color: transparent;
  text-decoration: none;
}
</style>

 

De class='mijnlink' toevoeging is wel blijven staan in de links.

Na eerste bewaarpoging fout:  nu staat er nog class=""

 

Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Kleur van hyperlinks op De Netweters blauw i.p.v. zwart

@janne_man dankjewel om mee te denken!

Het zal er inderdaad vanaf hangen of we bepaalde items die een link bevatten kunnen onderscheiden aan de hand van een class of iets dergelijks. Ik hou jullie op de hoogte!


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kleur van hyperlinks op De Netweters blauw i.p.v. zwart

Ik denk dat er in de eigenlijke body van een bericht slechts twee soorten van links zijn:

  1. een link naar een andere Netweter zoals @Suzy 
  2. elke ander link gemaakt door een Netweter

De eerste wordt opgevangen door het systeem want het krijgt een speciale behandeling.

De tweed kan er op twee manieren komen:

  1. door te klikken op janne_man_0-1702416958869.png
  2. door een volledige link tekst in te tikken: https://telenet.be

Mogelijk wordt dit tweede geval op zeker ogenblik dezelfde procedure opgevangen als de @Suzy zowel door na de @ in de popuplijst te klikken als na het volledig intikken van de @ gevolgd door een bestaande naam van een Netweter, dus niet van het imaginaire @abcdegh.