24757
netweters
|
152462
antwoorden
|
20709
vragen
|
Vandaag (woensdag 11/03) is Telenet gestart met de uitrol van software versie 4.22 op de TV-box. Dit is een extra release om een dringend probleem te verhelpen. Vandaar dat deze zo kort volgt op de vorige.
Na de lancering van software versie 4.21 hadden meerdere TV-box klanten geen beeld meer, alleen geluid. Het gaat om klanten met en ouder tv-toestel dat alleen HDCP 1.4 ondersteunt. Om dat probleem op te lossen, wordt deze software versie (4.22) gelanceerd. Er zijn geen andere nieuwigheden in deze release.
Merk je na de update nieuwe problemen of duikt een oud probleem plots opnieuw op? Geef het dan door via 015/66.66.66 of via Facebook of Twitter.
Opgelost! Ga naar oplossing.
En hangt ook af aan welke snelheid deze word gedownload, naar mate het internet sneller word gaat de kwaliteit normaal ook omhoog tot een bepaalde kwaliteit dat de cloud aankan en kan weergeven door mede de gegevens dat Steven-E hier al meldde van compressie enz.
En hoelang moeten we hier nog op wachten want dit is nu toch al enkele maanden dat er kwaliteitsverschil op zit.
Ik kan daar niet tevreden over zijn , vooral bij ondertiteling zie je toch duidelijk dat het gekarteld is.