De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

4.29 software versie

Beantwoorden
Tjappe1
Freshman Meerweter
Goed bezig! Happy New Year! It's your fourth party! Al 25 duimen!

Helaas tot op heden geen 4.29 software op mijn TV boxen.   Normaal ging iedereen voor vandaag de update krijgen.    Hebben de anderen de update al binnengekregen?

0 Likes
Beantwoorden
7 reacties
Pops
Freshman Veelweter
It's your second party! Even demarreren... Lees je nog iets anders? ;-) Happy New Year!

@Tjappe1 , hier ook nog niks. Systeem staat op snelle start, maar nog niks binnengekregen.

Mvg,

Yves

Beantwoorden
Steven-E
Experienced Allesweter
Hallo zeg! Wat weet jij niet? Happy New Year! Like a journalist. Volop in the game!

Ik vermoed (hoop) dat de update is terug getrokken, omwille van de issues met alternatieve afstandsbedieningen zoals de Harmony remote.  Ik zou er ook last van gehad hebben.

Zie ook https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-Telenet-TV-box-TV-app/tv-box-update-4-29-batterij-melding/m-p/... .

@Suzy weet jij toevallig meer?

Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Happy New Year! It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel!

Ik ben net eens gaan kijken in de interne communicatie en er staat 10/02. Helaas ben ik niet 100% zeker of dit recent gewijzigd werd of ik me initieel in mijn topic van datum heb vergist. Alleszins, geef het nog een tweetal dagen als je momenteel de 4.29 software versie nog niet hebt.

@Steven-E dat topic over de batterij-melding heb ik eens doorgestuurd naar de TV-box collega's, incl. de verwijzing naar het gelijkaardige probleem op de Ziggo-community.

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Beantwoorden
VoodooKing
Professional Veelweter
Happy New Year! Lees je nog iets anders? ;-) It's your fourth party! De race is begonnen!

Hier ook nog steeds 4.28. Normale start.

0 Likes
Beantwoorden
Pops
Freshman Veelweter
It's your second party! Even demarreren... Lees je nog iets anders? ;-) Happy New Year!

Hier is nu de 4.29 doorgekomen 😀.

Mvg,

Yves

Beantwoorden
Tjappe1
Freshman Meerweter
Goed bezig! Happy New Year! It's your fourth party! Al 25 duimen!

Hier is ze nu ook binnengekomen 

Beantwoorden
Steven-E
Experienced Allesweter
Hallo zeg! Wat weet jij niet? Happy New Year! Like a journalist. Volop in the game!

Hier ook, en geen issues met de Harmony remote (zie link die ik hierboven postte).

Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
Beantwoorden