Beantwoorden
Skor
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

4.43 Niet meer in sommige opnames reclame doorspoelen

Heb nu al 2x gehad dat ik de tussentijdse reclameblokken NIET meer kan doorspoelen.
Dit is NIET met behulp van terugkijk TV maar een geplande opname.
Kanaal: VTM2
Programma: Darts, o.a. Opname van 30/10
Merk wel op dat de opname zelf ook nog aan het lopen was. (Lange 4uur durende aflevering)

Hoe komt dit?

0 Likes
17 reacties
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

4.43 Niet meer in sommige opnames reclame doorspoelen

@Skor 

Als je aan het opnemen bent, en er terwijl heen kijkt als deze aflevering ook nog live aan het lopen is.. Denk ik dat de box dit aanziet als live tv.

Denk ik, ben niet zeker, maar dat zou wel een verklaring kunnen zijn.

Iemand anders idee hierover?

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Skor
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

4.43 Niet meer in sommige opnames reclame doorspoelen

Is alleszins een vervelend fenomeen dat in vorige versies niet aanwezig was. Sinds welke versie deze fout erin is geslopen weet ik niet.

0 Likes
AndyB
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
De kop is eraf!

4.43 Niet meer in sommige opnames reclame doorspoelen

Is ook als je de opname later bekijkt. Ik heb ze enkele dagen later bekeken en heb hetzelfde probleem. Dit vind ik echt een brug te ver en heb dan ook onmiddelijk een klacht ingediend. Ook het feit dat hier geen informatie over gegeven is ... het lijkt wel een test van hoe zouden de mensen reageren, allemaal klacht indienen! Houden ze dit aan, geen tv meer voor mij, zal dan wel enkel streamen.

0 Likes
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 514
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

4.43 Niet meer in sommige opnames reclame doorspoelen

@Skor 

Ik heb dit ook al één keer gehad bij "The Voice" ook als de opname nog liep.

@Suzy. Een bug in 4.43?

 

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

4.43 Niet meer in sommige opnames reclame doorspoelen

Heb dit ook al voor gehad voor 4.43.

 

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

4.43 Niet meer in sommige opnames reclame doorspoelen

@DeLLiAnO denk dat dit is omdat je iets kijkt dat nog bezig is en de terugkijk optie dan voorrang heeft op de opname en dan je de reclame niet kan doorspoelen op de vtm en play zenders.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

4.43 Niet meer in sommige opnames reclame doorspoelen

Voor zover ik weet is dit volkomen normaal en wel degelijk aangekondigd. Je kan de reclame niet meer doorspoelen, ook niet die van een opname.

Ben ik daar blij mee? Neen. Vind ik dit normaal? Neen ook niet.

Maar het is wel een feit. En dus geen foutje of een andere soort mishap. Dit is gepland en aldus geprogrammeerd.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

4.43 Niet meer in sommige opnames reclame doorspoelen

@StefaanH 

Denk dat je verkeerd zit 😉

net eens getest met een opname dat dagelijks gebeurd op de tv box en ik kan de eerste minuut reclame niet doorspoelen maar vanaf dat de serie begint kan ik alles doorspoelen in die opname ook het 2 de reclame blok tussen de familie opname en de rest, dus is een bug of een foutje, denk gewoon dat er tijdens opname en nog live bezig zijn de tv box kiest voor de live terug kijk tv optie en daar kan je geen reclame doorspoelen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 514
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

4.43 Niet meer in sommige opnames reclame doorspoelen


@StefaanH  schreef:

Voor zover ik weet is dit volkomen normaal en wel degelijk aangekondigd. Je kan de reclame niet meer doorspoelen, ook niet die van een opname.

Ben ik daar blij mee? Neen. Vind ik dit normaal? Neen ook niet.

Maar het is wel een feit. En dus geen foutje of een andere soort mishap. Dit is gepland en aldus geprogrammeerd.


Hoe kom je hier nu bij? Verifieer dit eerst voor je zo een onzin schrijft (als je zelf geen TV-box hebt)! De mensen kunnen nu al niet volgen! Man man man....

Bij terugkijk TV (op de TV-box) kan je geen reclame doorspoelen .

Bij een opname (op de TV-box) kan je alleen de eerste minuut niet doorspoelen, de reclame tussendoor WEL!

0 Likes
Skor
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

4.43 Niet meer in sommige opnames reclame doorspoelen

Nog eens:

 

Het was GEEN terugkijk TV dus NORMAAL gezien (in 99% van de keren) is er ALLEEN verplichte reclame in het BEGIN.

Mijn verplichte TUSSENRECLAME-kijken was wel degelijk van een OPNAME en NIET van terugkijk-TV.
Is ook slechts 2x voorgevallen en komt dus NORMAAL gezien niet voor.

Ik ben verschillende malen uit de opname gegaan en opnieuw VERDER KIJKEN gekozen vanuit mijn OPNAMES en telkens zat ik vast (+3min.) in het tussentijdse reclameblok.

Heb het ook SLECHTS 2x voorgehad en TELKENS bij de lange DARTS uitzendingen/opnames van VTM2.

 

 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

4.43 Niet meer in sommige opnames reclame doorspoelen


@Santa  schreef:
Hoe kom je hier nu bij? Verifieer dit eerst voor je zo een onzin schrijft (als je zelf geen TV-box hebt)! De mensen kunnen nu al niet volgen! Man man man....

Aan dit soort reacties heeft niemand iets. Adem eens diep en uit en tel tot 10 vóór je een bericht post. Kalmte kan u redden...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

4.43 Niet meer in sommige opnames reclame doorspoelen

Ik denk dat de vraag vooral is langs welke weg je het programma start. Bij de vtm-zenders merk ik de laatste tijd dat het programma niet meteen verschijnt in de lijst met opnames. Dit gebeurt pas na 10 of 15 minuten ongeveer. Wanneer je dan naar de tv-gids staat zie je wel aan de icoontjes dat de opname bezig is (hoewel deze dus niet te vinden is in het menu opnames). Wanneer je dan via de tv-gids de "opname" start krijg je het programma via Terugkijk TV waarbij je dus kan doorspoelen tot het begin van het programma, maar de reclame tijdens het programma niet. Maar anderzijds kan je op het moment dat je het programma wilt bekijken de zelf geplande opname nog niet bekijken omdat deze nog niet zichtbaar is via het opnamemenu van de TV Box.

Bij mij is dit probleem begonnen rond de lancering van de vernieuwde tv-gids...

Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 514
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

4.43 Niet meer in sommige opnames reclame doorspoelen

@Skor 

Kort van geheugen? Ik heb zelf toch ook geschreven dat ik dat ook al eens voorgehad heb!

Mijn antwoord was naar StefaanH toe!

0 Likes
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 514
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

4.43 Niet meer in sommige opnames reclame doorspoelen


@sb  schreef:

@Santa  schreef:
Hoe kom je hier nu bij? Verifieer dit eerst voor je zo een onzin schrijft (als je zelf geen TV-box hebt)! De mensen kunnen nu al niet volgen! Man man man....

Aan dit soort reacties heeft niemand iets. Adem eens diep en uit en tel tot 10 vóór je een bericht post. Kalmte kan u redden...


De ene krak zet andere krak uit de wind al vertelt die een hoop onzin....

Het FOUTE antwoord van StefaanH daar heeft niemand iets aan!

0 Likes