Beantwoorden
Walterrafc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Activatie TV-box

Iemand ook zoveel problemen met aktivatie ?

heb twee nieuwe boxen, ene na 1u18min te bellen geactiveerd. De andere zegden ze zal geactiveerd worden binnen twee en 5 dagen !!! 5dagen !

savonds verbinding weg v geactiveerde, terugbellen en brengen ene terug in orden en die zei me, morgen vroeg eerste werk doen we je andere box.

volgende dag geen aktivatie, dus terugbellen, een tel v 23min, wat testen enzo en uiteindelijk zei die, aktivatie volgt binnen 2 tot 5dagen

vind dat dit niet kan in de huidige tijd en met de technologie.

0 Likes
6 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Activatie TV-box

@Walterrafc 

Deze opmerking is hier al dikwijls gemaakt. Het lijkt dus heel erg op geknoei.

@Suzy  is er bij Telenet een dienst verantwoordelijk voor deze zaak of gebeurt dat zo nu en dan tussen de soep en de patatten door iemand die er goesting in heeft.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Activatie TV-box


@louishufk  schreef:

@Walterrafc 

Deze opmerking is hier al dikwijls gemaakt. Het lijkt dus heel erg op geknoei.

@Suzy  is er bij Telenet een dienst verantwoordelijk voor deze zaak of gebeurt dat zo nu en dan tussen de soep en de patatten door iemand die er goesting in heeft.

Groeten


@louishufk dit soort problemen worden steeds individueel per klant bekeken en dit door de back office bij Telenet. De oorzaken van een TV-box die niet geactiveerd geraakt variëren. Daarom wordt er steeds een dossier gemaakt ter onderzoek. De verwerkingsperiode van zo'n dossier is effectief maximaal 5 werkdagen. 

 

@Walterrafc ik zag dat je dossier deze ochtend geëscaleerd werd. Hopelijk kan het snel opgelost worden! Voor verdere updates neem je best contact op met de klantendienst. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Activatie TV-box

Kijk door zoiets te lezen dat regelmatig de kop opsteekt zou een mens niet gaan twijfelen zeker?Als de tv alles is wat je hebt kan je die geen 5 dagen missen.Er moet toch dringend iets gedaan worden om dit euvel op te lossen.Er zitten (of lopen) heus bekwame mensen bij Telenet. Misschien op de Facebook pagina van Telenet het nog eens aankaarten,daar hebben ze voldoende mensen om reacties op te volgen.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Activatie TV-box

@Silverwing eens een dossier bij de back office zit, kunnen ook de collega's van het Social media team niet echt meer doen. Het zijn meestal technische/IT problemen die het veroorzaken. En helemaal akkoord dat zoiets allesbehalve aangenaam is! ☹️


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Droge
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Jij bent af! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Activatie TV-box

Zelfde probleem hier.

Eergisteren 2 nieuwe tv boxen gehaald uit het telenetcenter in Hasselt en wat blijkt...de activatie is niet correct gebeurd.

Gisteren 4 keer de klantendienst moeten contacteren van 10u tot 14u.

Eerst heb ik nog een andere modem moeten halen bij Auva Hasselt. Tegelijkertijd heb ik de 2 oude decoders binnengebracht.

Na de installatie zien ze dat de boxen nog steeds niet geactiveerd zijn. 2x het serienummer en CA ID moeten doorgeven.

Bij mijn laatste telefoontje zeiden ze dat de tv boxen morgen zouden geactiveerd worden maar tot op heden nog steeds geen verandering.

Kijk ik op 'mijn telenet' en zie ik nog steeds een oude decoder staan. Van de 2 tv boxen geen spoor.

Ik weet niet wat nog verder kan doen maar ik vrees dat ik ze opnieuw moet gaan stalken...

 

Droge
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Jij bent af! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Activatie TV-box

Ik vind het ook wel vervelend dat je altijd iemand anders aan de lijn krijgt waardoor je je verhaal vaak meerdere keren opnieuw moet doen.

0 Likes