Beantwoorden
Up-cvh
Experienced Beetjesweter
Berichten: 11
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Activatie tv box

Hoelang moet ik nog wachten voor activatie van 1 tv box , ben al 2 maanden aan het wachten (van 14 februari) vele keren naar winkel geweest , vele keren gebeld en via whatsapp, vele dossiers gemaakt maar nog niets veranderd , gisteren nog eens gebeld en te horen gekregen dat het niet urgent is omdat ik al 1 tv box heb die wel werkt , heb gezegd of zij niet beschaamd zijn , zij hebben vlug toegesmeten , dossiers opmaken kunnen ze goed maar problemen oplossen is toch wat minder

0 Likes
7 reacties
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Activatie tv box

Je zal geduldig moeten afwachten.
Heel Telenet loopt in het honderd, behalve de facturatiedienst en hun excuses en uitvluchten.
De antwoorden via Watsapp zijn telkens copy/paste
Hier lukt de activatie van een modem niet. Ik krijg ook te horen dat de oude nog werkt en mijn dossier geen prioriteit is.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Activatie tv box


@Up-cvh  schreef:

Hoelang moet ik nog wachten voor activatie van 1 tv box


Geen idee, Telenet heeft al maandenlang zware IT-problemen waardoor de dienstverlening compleet vierkant draait.

Ondertussen kan je een alternatief gebruiken:

Of meteen definitief overstappen naar een andere tv-leverancier.
De bazin van de Telenet-klantendienst, Benedikte Paulissen heeft eind maart in het programma "De Inspecteur" op VRT Radio 2 beloofd dat klanten die zonder internet of tv zitten binnen de 48 uur terug van hun Telenet-diensten zouden kunnen genieten: https://radio2.be/luister/select/de-inspecteur/stijgend-aantal-klachten-over-klantendienst-van-telen...


Nu drie weken later, blijkt dat dus een pertinente leugen. Deze handelspraktijken van Telenet zijn echt totaal schaamteloos. Trek je conclusies.

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Activatie tv box

rafb  scarlet klant en TV Vlaanderen verkoper,jou post niet voor de 5de maal herhalen.

Overstappen naar een andere provider waar ze maximaal 75Mbps kunnen halen over koper,buiten Orange over coax 400Mbps (is wel goed (aanrader)  kunnen ze zelf wel beslissen.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Activatie tv box


@Ex-Netweter  schreef:

...

Of meteen definitief overstappen naar een andere tv-leverancier.
De bazin van de Telenet-klantendienst, Benedikte Paulissen heeft eind maart in het programma "De Inspecteur" op VRT Radio 2 beloofd dat klanten die zonder internet of tv zitten binnen de 48 uur terug van hun Telenet-diensten zouden kunnen genieten: https://radio2.be/luister/select/de-inspecteur/stijgend-aantal-klachten-over-klantendienst-van-telenet-nieuw-systeem-had-meer-kinderziektes-dan-verwacht


Nu drie weken later, blijkt dat dus een pertinente leugen. Deze handelspraktijken van Telenet zijn echt totaal schaamteloos. Trek je conclusies.


@Ex-Netweter we hebben opgemerkt dat je nogal graag deze boodschap in bijna elke thread waar je kan herhaalt. Het lijkt me trouwens zelden tot een oplossing bij te dragen voor de topic starter, maar dat ter zijde.

Wil er vooral even op inpikken, omdat je dit ook aanhaalt in threads waarbij de topic starter niet volledig zonder tv of internet zit. Bij de Inspecteur werd er gezegd dat klanten die zonder internet of tv zitten binnen de 48 uur terug van hun diensten zouden kunnen genieten. Dat is niet nieuw, het is meermaals verteld op De Netweters door ons en de leden dat de achterliggende diensten (in de huidige periode) inderdaad eerst de dossiers behandelen van klanten die zonder tv of zonder internet zitten. Dit betekent trouwens niet dat er geen andere dossiers worden opgelost, want dit gebeurt wel zeker. 

Ik wil met deze reactie ook niet ontkennen dat het ontzettend vervelend is wanneer je als klant voor de activatie van een nieuwe modem, extra TV-box, problemen met je login, ... langer moet wachten dan vroeger (voorheen was dit +/- 5 dagen). Want uiteindelijk wil je als klant ook maar gewoon gebruik kunnen maken van de diensten die je hebt bij Telenet. Telkens te horen krijgen dat je dossier is opgemaakt en nog in behandeling zit, is frustrerend. 

Aan de andere zijde kan ik je verzekeren dat er geen enkele medewerker bij de klantendienst is die deze boodschap graag brengt. We streven bij Telenet nog altijd naar het bieden van de beste service aan elke klant. Maar het is een periode van verandering waar we samen door moeten en er zijn meer dossiers, waardoor de wachttijd langer is. En er zullen zeker klanten zijn die niet meer op de oplossing kunnen of willen wachten en mogelijks richting een andere provider kijken. Maar ik zou jullie toch nog eens voorzichtig willen vragen om nog wat geduld uit te oefenen. Je dossier zal worden behandeld, je vraag zal een antwoord krijgen en je probleem zal worden opgelost.

Daarnaast blijven we op De Netweters jullie onderwerpen en reacties elke dag modereren en zullen we gegeven feedback over bestaande of mogelijks nieuwe issues ook intern blijven flaggen bij de collega's die ermee bezig zijn.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1121
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Activatie tv box

@Up-cvh 

Heel vervelend, helaas ben je niet de enige met dat probleem; dus duurt het ook langer dan normaal.

Je kan het nog laten escaleren door klacht neer te leggen bij de Ombudsdienst Telecommunicatie

Of het dan perse sneller inorde is, dat valt te betwijfelen. Maar meestal worden die zaken dan wel prioritair behandeld


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Activatie tv box

Komaan Suzy,nog even geduld ????.We zijn al bijna VIJF maanden aan het wachten.

Dat het in orde komt zal wel,maar dit is toch over de top.

Met de klantendienst ,heb je een opmerking gemaakt betrefende mijn taal gebruik,

ik blijf daar bij maar zal het niet meer zeggen,maar een groot gedeelte zijn P......

die daar niet horen te zitten.

Er zijn veel die echt hun best doen,zeker achter de schermen,toch mijn vraag is 

HOE LANG NOG DIT GEKNOEI .Men laat nu ook nog de tv gids en de kanalen tv

box in het honderd lopen.

Een kwade Telenet gebruiker.

annie2
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
My smart Valentine Wereld gedichtendag Complimentendag Nog geen reader's digest? :-)

Activatie tv box

al jaren telenet en zeer tevreden over.binnenkort gaan we verhuizen,ben benieuwd of alles in orde komt.ik begrijp niet dat het zolang duurt eer dat het nieuw it systeem in orde is.

0 Likes