24769
netweters
|
152550
antwoorden
|
20720
vragen
|
Is er een gelijksoortig alternatief voor de vroegere ondertitels via 888 teletekst met de nieuwe TV Box ?
@e10 ik moet het nog nazien, ik had meer problemen met bbc entertaiment, ik ben nu aan het vechten met die app.
Jos
@Ex-NetweterIk kan natuurlijk momenteel enkel vergelijken tussen één en de NPO zenders. Één geen probleem blijkbaar. NPO zenders ofwel ondertitels die niet synchroon lopen of er gewoon niet zijn.
@e10 @Wheng @Theo2 @Suzyik durf het bijna niet zeggen omdat er vele zijn met gecartelde ondertiteling wazig beeld enz, en ik er geen last van had, maar ik heb de indruk dat het beeld nog scherper is geworden, bv op canvas nu zijn de glazen properder dan mijn eigen glazen.
wat zijn julie bevindingen.
Jos
@Ex-Netweter Ondertitels Flikken Maastricht opgenomen = ok nu
@e10 voor mij gaan de ondertitels bij npo en bbc entertaimant nog steeds te snel weg, ge krijgt de tijd niet om te lezen. new thrikx bv
Jos
@Ex-Netweter Das raar. Blijkbaar zijn alle tv boxen niet hetzelfde. Ik lees wel dat er een software-update is geweest. Ik heb die ook gehad maar niet iedereen.
@e10 de update heb ik gehad, de rode pijltjes is ook niet bij iedereen, dat te snel verdwijnen heb ik enkel bij opnames en enkel bij de zenders die ik opnoem.
Jos
Waarschijnlijk nog “kinderziektes”. Op naar de volgende software-update. Hopelijk blijven ze in Vilvoorde wakker 😉
Eergisteren 16/12 "Andere Tijden " op NPO1 GEEN ondertitels opgenomen..... eerste maal want ik heb al veel van die serie gezien.
Ook 16/12 BBC 2 Christmas factory.
Ondertitels moeilijk te starten en soms stoppen ze, maar zijn er wel .
Dat blijkt bij heen en weer spoelen.
Ondertitels die stoppen tijdens het afspelen had ik nog nooit meegemaakt.
@Theo2 de bbc zenders , npo en adr zullen niet belangrijk genoeg zijn, veel is er niet verbeterd, en als ge de tijd ni krijgt om te lezen zet ge het van miserie af.
Jos
Misschien toch eens contact opnemen met technische dienst / klantendienst. We betalen echt wel genoeg .
@e10 melden op 015 33 44 88, zou altijd de eerste stap moeten zijn bij mankementen, zodat ze op de hoogte zijn.
Jos
Mijn ouders hebben Proximus en ook daar soms problemen met ondertiteling bij bijvoorbeeld Flikken Maastricht op NPO. Laatst bij mij ook weer niet uptodate. Ondertitels te snel weg en onvolledig.