Beantwoorden
e10
Freshman Veelweter
Berichten: 173
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Alternatief voor ondertitelling 888

Is er een gelijksoortig alternatief voor de  vroegere ondertitels via 888  teletekst met de nieuwe TV Box ?

78 reacties
Ex-Netweter
 

Alternatief voor ondertitelling 888

@e10 ik moet het nog nazien, ik had meer problemen met bbc entertaiment, ik ben nu aan het vechten met die app.

Jos

0 Likes
e10
Freshman Veelweter
Berichten: 173
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Alternatief voor ondertitelling 888

@Ex-NetweterIk kan natuurlijk momenteel enkel vergelijken tussen één en de NPO zenders. Één geen probleem blijkbaar. NPO zenders ofwel ondertitels die niet synchroon lopen of er gewoon niet zijn.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Alternatief voor ondertitelling 888

@e10 @Wheng @Theo2 @Suzyik durf het bijna niet zeggen omdat er vele zijn met gecartelde ondertiteling wazig beeld enz, en ik er geen last van had, maar ik heb de indruk dat het beeld nog scherper is geworden, bv op canvas nu zijn de glazen properder dan mijn eigen glazen.

wat zijn julie bevindingen.

Jos

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5332
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Alternatief voor ondertitelling 888

@Ex-Netweter dat is bij opnames en opvragingen dat het gekarteld is die ondertitels, bij live tv is het niet 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes

Alternatief voor ondertitelling 888

@Master-Magic ok ik ga er naar kijken, u hoort het wel.

0 Likes
e10
Freshman Veelweter
Berichten: 173
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Alternatief voor ondertitelling 888

@Ex-Netweter Ondertitels Flikken Maastricht opgenomen = ok nu

Ex-Netweter
 

Alternatief voor ondertitelling 888

@e10 voor mij gaan de ondertitels bij npo en bbc entertaimant nog steeds te snel weg, ge krijgt de tijd niet om te lezen. new thrikx bv

Jos

0 Likes
e10
Freshman Veelweter
Berichten: 173
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Alternatief voor ondertitelling 888

@Ex-Netweter Das raar. Blijkbaar zijn alle tv boxen niet hetzelfde. Ik lees wel dat er een software-update is geweest. Ik heb die ook gehad maar niet iedereen. 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Alternatief voor ondertitelling 888

@e10 de update heb ik gehad, de rode pijltjes is ook niet bij iedereen, dat te snel verdwijnen heb ik enkel bij opnames en enkel bij de zenders die ik opnoem.

Jos

0 Likes
e10
Freshman Veelweter
Berichten: 173
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Alternatief voor ondertitelling 888

Waarschijnlijk nog “kinderziektes”. Op naar de volgende software-update. Hopelijk blijven ze in Vilvoorde wakker 😉

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Alternatief voor ondertitelling 888

Eergisteren  16/12  "Andere Tijden " op NPO1 GEEN ondertitels opgenomen..... eerste maal want ik  heb al veel van die serie gezien.

 

Ook 16/12 BBC 2 Christmas factory.

Ondertitels moeilijk te starten en soms stoppen ze,  maar zijn er wel .

Dat blijkt bij heen en weer spoelen.

Ondertitels die stoppen tijdens het afspelen had ik nog nooit meegemaakt.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Alternatief voor ondertitelling 888

@Theo2 de bbc zenders , npo en adr zullen niet belangrijk genoeg zijn, veel is er niet verbeterd, en als ge de tijd ni krijgt om te lezen zet ge het van miserie af.

Jos

0 Likes
e10
Freshman Veelweter
Berichten: 173
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Alternatief voor ondertitelling 888

Misschien toch eens contact opnemen met technische dienst / klantendienst. We betalen echt wel genoeg . 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Alternatief voor ondertitelling 888

@e10 melden op 015 33 44 88, zou altijd de eerste stap moeten zijn bij mankementen, zodat ze op de hoogte zijn.

Jos

0 Likes
e10
Freshman Veelweter
Berichten: 173
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Alternatief voor ondertitelling 888

Mijn ouders hebben Proximus en ook daar soms problemen met ondertiteling bij bijvoorbeeld Flikken Maastricht op NPO. Laatst bij mij ook weer niet uptodate. Ondertitels te snel weg en onvolledig.

0 Likes