Beantwoorden
Stefanvb
Experienced Weetjesweter
Berichten: 36
De vlam zit erin. Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Betekenis blauwe LED na uitschakelen TV-box

Hallo mijn tv box bij het uitzetten blijft deze op blauwe led staan terwijl vroeger dit volgens mij een gedimd witte led is. Als ik op de Telenet site kijk staat er bij lampjes niets vermeld van blauwe led. Wat zou die blauwe led dan zijn?

 

Titel gewijzigd door Ellen (mod) | Vorige titel: Tv box blauwe led

0 Likes
9 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Betekenis blauwe LED na uitschakelen TV-box

@Stefanvb 

Hier op de tv box is een idd een wit ledje als die uit is , standby. Misschien iets met de update te maken de 4.36 maar anders geen idee. Ik heb wel de eerste generatie tv box dus weet nu niet of je de tweede hebt of de eerste. Hier is aller sinds , buiten de update , niks veranderd aan de ledjes.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Betekenis blauwe LED na uitschakelen TV-box

Ik heb de tweede generatie van de TV box en bij mij is dit altijd een blauwe led geweest als ik de box uitzet.

 

20211203_062908[2061]tvbox.jpg

flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Betekenis blauwe LED na uitschakelen TV-box


@Stefanvb  schreef:

Wat zou die blauwe led dan zijn?


WiFi?

0 Likes
Ex-Netweter
 

Betekenis blauwe LED na uitschakelen TV-box

“Blauw” betalen ? 😉

Betekenis blauwe LED na uitschakelen TV-box

@Ex-Netweter mss maar volledig bij Orange gaan dan zij we van u nutteloze opmerkingen vanaf, het gras is altijd groener aan de overkant 😉

Ex-Netweter
 

Betekenis blauwe LED na uitschakelen TV-box

@flip1953 blauw is gewoon stand-by, wit is aan en oranje is opstarten bij V2 toch maar blijkbaar is da bij de eerste versie nu ook, vroeger was het anders precies: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-betekenen-de-leds-op-mijn-digibox-of-digicorder/

 

zal softwarematig nu hetzelfde zijn 🤔

0 Likes
danvos
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Say what?! Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Betekenis blauwe LED na uitschakelen TV-box

Heb de versie 2 van de TV Box. BLAUW : = uitgeschakeld/Stand By. LICHTBLAUW (tot WIT) =

AAN. 

Nu heb ik al een tweetal keren na het uitschakelen (in één week) het volgende fenomeen vastgesteld: De TV Box schakelt zich uit en de LED wordt BLAUW. Na enkele ogenblikken wordt deze deels oranje/rood , duurt eventjes, gaat terug naar BLAUW ,even terug naar oranje/rood om dan vervolgens definitief BLAUW te worden. Met de televisie gebeurt er ondertussen niets. 

Kent iemand de betekenis van oranje/rood ? Ik denk niet dat er een firmware update bezig is, want dat zou veel langer duren. 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Betekenis blauwe LED na uitschakelen TV-box

@danvos heb de versie 2 ook, heb enkel oranje kleur led als die herstart of een update krijgt.

zal zoiets zijn, op de achtergrond een update of een herstart (snelle).


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
dreirie
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Wereld gedichtendag A born reader! Handje vol! Follow the reader, reader!

Betekenis blauwe LED na uitschakelen TV-box

Indien je V1 vd tv box hebt, is dit sinds de nieuwe software update 4.37

 

ik quote even uit de post ivm de release notes

 

Stand LED kleur (v1)

Vanaf deze release trekken we de kleur van de power LED in stand-by gelijk met die van de v2 TV-box, de kleur is (diep) blauw. Dat is niet alleen zachter voor het oog, maar geeft ook een duidelijker verschil tussen aan en stand-by.