24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Goed nieuws! De Telenet TV-app is vanaf 11/12/2020 (vandaag) ook beschikbaar via Apple TV en Android TV. Meer info over hoe je de app kan instellen op deze toestellen, kan je vinden in het volgende artikel op de Telenet website.
Telenet TV-app via je Android TV of Apple TV
Opgelost! Ga naar oplossing.
Werkt de TV Box (wanneer hij terug ter beschikking komt) nu met de Modem Only. Iemand ervaring mee ?
@StefkeDB schreef:Werkt de TV Box (wanneer hij terug ter beschikking komt) nu met de Modem Only. Iemand ervaring mee ?
Werken misschien wel, maar het wordt door Telenet niet gesupporteerd en je zal hem niet krijgen (laat staan dat Telenet hem zal activeren) zolang je een modem only hebt. Telenet wil dit niet.
Een alternatief is dan de CV8560e modem, waar je ook een publiek IPv4 adres kan bewerkstelligen op je eigen router dmv mac bridging.
Werkt super hier 👌
Vlotte aanmelding en werkt tot nu toe heel vlot .
Via de chromecast had ik al eens haperingen of duurde het laden wat langer .
Via de app op tv zelf nu allemaal geen problemen meer mee . 😁
Top gewoon 👌
Ideale aanvulling voor de slaapkamer of in de zomer op het terras in de tuin 😁
Kan iemand bevestigen of ontkennen dat de app bij hen ook niet meer werkt op hun Android TV ? Bij mij start de app niet meer op. Ik krijg het Telenet splashscreen te zien, maar daarna sluit de app zich af. Problemen zijn er gekomen sinds update van de app naar 4.31.10 van 4 mei 2021.
@Suzy komt deze app voor tizen ook?(samsung tv's)
Is hier ondertussen al meer over geweten? Ik krijg namelijk steeds een foutmelding op de tv niet op de gsm.
Gisteren de uitzending van 'The Masked Singer' eens bekeken via de Telenet TV Box en de kwaliteit vergeleken met de uitzending via de TV App op een Apple TV 4K (model 2021).
Naast het feit dat er vele seconden vertraging zit op de uitzending via de app, is de beeldkwaliteit via de Telenet TV App ook ronduit DRAMATISCH te noemen!
Ik had gehoopt dat ik met de aankoop van de Apple TV eindelijk eens verlost zou zijn van al die afstandsbedieningen die overal liggen rond te slingeren en het constante geswitch tussen HDMI-poorten ... Maar met zo'n belabberde TV-kwaliteit ga ik er helaas niet in ga slagen om van die nutteloze TV-Box af te geraken.
De gebruikservaring en functionaliteit van de TV App zijn wel oké. (De app van Netflix of Streamz zijn wel significant beter, bvb. de manier van vooruitspoelen e.d.) Maar als jullie bereid zijn om toe te treden in het streaming-tijdperk, is er nog héél veel werk aan de winkel Telenet! De beeldkwaliteit is werkelijk ondermaats.
@DStroobants schreef:Gisteren de uitzending van 'The Masked Singer' eens bekeken via de Telenet TV Box en de kwaliteit vergeleken met de uitzending via de TV App op een Apple TV 4K (model 2021).
Naast het feit dat er vele seconden vertraging zit op de uitzending via de app, is de beeldkwaliteit via de Telenet TV App ook ronduit DRAMATISCH te noemen!
Inderdaad, anders had ik mijn tweede TV Box al lang weer ingeleverd. Vertraging vind ik niet zo erg, maar de beeldkwaliteit is echt slecht te noemen.
Er is helaas niet naar te kijken.
Hey @JM24 , uiteindelijk heeft secondline backoffice bij telenet het opgelost. Heeft 2 weken geduurd en ik kan je niet zeggen wat nu juist het probleem was, dat weet ik niet. Sorry..
Het dossiernummer was C220115_6655652. Misschien kan m’n van daaruit vertrekken om ook voor jou een oplossing te vinden?
groeten
@JM24 kleine nota. Ik gebruike een Google chromecast. Geen xiaomi.