Beantwoorden
rafi96
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

De tv-box in- en uitschakelen via de app

Hallo,

Ik wil vragen of ik de tv-box kan in- en uitschakelen via de telefoon-app als ik niet thuis ben?

Groetjes!

 

Titel gewijzigd door Livia (mod) | Vorige titel: De tv-box in- en uitschakelen

0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

De tv-box in- en uitschakelen via de app

@rafi96 

De tv-box bedienen op afstand is niet mogelijk. 

Nu weet ik niet met welk doel je dit wil doen natuurlijk maar als het gaat om eventuele opnames die kan je plannen via de app. Je tv box moet dan wel in de standby stand staan zodat je geplande opnames gedaan worden. Moest het doel zijn om aan en uit te zetten als je in vakantie gaat kan je beter de tv box zelf uitzetten voor je vertrekt als het gaat om eventueel brand gevaar of stroom verbruik. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
rafi96
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

De tv-box in- en uitschakelen via de app

Begrepen, bedankt voor je snelle antwoord en nog een fijne avond! 🙂

kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1680
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

De tv-box in- en uitschakelen via de app

@patrick37 De TV box moet niet opstaan om op te nemen vermits dit allemaal in de cloud staat. 
Het al dan niet opnemen van programma's staat in de cloud en niet meer lokaal zoals bij de digicorder.

De tv box moet alleen aanstaan voor lokale aanpassingen zoals layout van de programma's of updates.


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

De tv-box in- en uitschakelen via de app

Hoi @rafi96 vergeet zeker niet het antwoord van @patrick37  aan te duiden als oplossing. Zo kunnen onze leden snel het antwoord vinden! 😉 Thx!


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.