Beantwoorden
HansTerclavers
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Detail programma verlaten

Beste netweters, ik was aan het kijken naar Discovery channel, met als huidig programma 'Crikey! It's the Irwins' (zie foto 2).a

Ik wou kijken wat de volgende programma's waren en kwam uit bij 5 programma's verder 'Bizarre Foods: Delicious Destinations' (zie foto 1). Toen ik daar de detail info van opende (zie foto 3) en terug ging met de 'back' toets, dan kwam ik opnieuw uit bij het huidige programma (foto 2). Ik had verwacht dat ik terug zou uitkomen bij het 5de programma 'Bizarre foods' (foto 1), zodat ik maar 1 programma vooruit moest gaan om de detail van programma 6 'Mysteries at the Museum' te bekijken. Nu moet ik 6 keer vooruit gaan om verder te gaan met waar ik eigenlijk al was gekomen.

 

Blijkbaar lukt het mij niet van foto's door te sturen...

Tags (1)
0 Likes
8 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Detail programma verlaten

@HansTerclavers 

Wat je beschrijft klopt.

Je komt met de back knop altijd terug bij de zender waarvan je vertrokken bent, hoeveel stappen je ook gezet hebt.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
HansTerclavers
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Detail programma verlaten

Dank voor het antwoord.

 

Het is toch niet logisch dat ik vooruit scrol om het detail scherm van programma 5 te openen, en daarna het detail van programma 6 wil bekijken, ik terug helemaal van programma 1 vooruit moet scrollen. Als ik mijn wc-kamer binnen ga langs de gang en ik heb gedaan, dan verwacht ik terug uit te komen in de gang en niet in mijn garage...

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Detail programma verlaten

@HansTerclavers 

Je hebt foto's geplaatst. Deze moeten eerst goedgekeurd worden voor anderen ze te zien krijgen. Als alles niet direct te zien is, even geduld hebben.

 

Wat betreft het terugkeren  naar het vertrekpunt. Als je ver doorgelopen bent in de lijst kan het stapsgewijs terugkeren soms wel voordelen hebben als er ook de mogelijkheid is voor een sprong. Deze mogelijkheid is er ook met de tv knop.

Dus uw voorstel zou een extraatje geweest zijn, als ze geïmplementeerd zou geweest zijn. Veel zouden dus.

Helaas.

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Detail programma verlaten

@HansTerclavers 

Mag ik vragen wat je gedaan hebt met uw foto's?

Ze waren goedgekeurd maar zijn niet meer te zien in uw post. Is het mogelijk dat je ze verwijderd hebt?

Even mijn post aanpassen: waarom doe je dat niet via de gids? Daar staat alles naast elkaar en je hebt een overzicht.

 

Groeten

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
HansTerclavers
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Detail programma verlaten

Bij de foto's in 'openbaar' kreeg ik een gevarendriehoek te zien. Dat zal dan waarschijnlijk zijn omdat deze nog niet voor publicatie gevalideerd waren.

Dan had ik een album gemaakt, maar had pas later gezien dat ik expliciet moet zegen dat dit openbaar is.

Het probleem lag dus bij mijn ongeduld en de beperkte kennis van de albums.

 

Geen ramp dus. Bedankt voor de opvolging.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5227
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Detail programma verlaten


@HansTerclavers  schreef:

Bij de foto's in 'openbaar' kreeg ik een gevarendriehoek te zien. Dat zal dan waarschijnlijk zijn omdat deze nog niet voor publicatie gevalideerd waren.

Dan had ik een album gemaakt, maar had pas later gezien dat ik expliciet moet zegen dat dit openbaar is.


Neen, dat hoeft niet. Je kan die gewoon op Verborgen laten staan. De afbeeldingen verschijnen dan wel op het forum (na goedkeuring), maar als iemand jouw profiel bekijkt, dan kan die de verborgen afbeeldingen niet zien.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
HansTerclavers
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Detail programma verlaten

@sb 

Excuus voor het late antwoord...

In plaats van een gele gevarendriehoek te tonen als een afbeelding nog niet is gevalideerd, kan misschien de tekst 'Afbeelding wordt gevalideerd' getoond worden, al dan niet met een gevarendriehoek.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Detail programma verlaten

@HansTerclavers, goed idee! Ik neem het zeker mee om te verbeteren in de toekomst.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.