24775
netweters
|
152603
antwoorden
|
20721
vragen
|
Hallo,
Als de digirecorder hapert bij kijken van opnames en je wilt vervangen naar de tv box moet je dan ook je digibox vervangen of beide?
Mvg
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Benny3 @Als het zover is zal ik wel raad vragen aan Telenet zelf hoe ofwat mv
@Hellothere1963 is in tussen al in orde, heb al contact gehad met Telenet en het is in orde gebracht gewees
Bedankt
Mvg
Technieker gaf alleen maar de tip om voorlopig van die box af te blijven tot het ding op punt staat wat nog een tijdje kon duren maar natuurlijk moet iemand het helpen op punt zetten. Hijzelf moest er voorlopig geen hebben.
Voor mij is het voorlopig geen optie daar ik met drie digiboxen en twee digicorders die allemaal gekocht zijn in huis zit.
@Benny3.Ik hoop voor u dat het geen oudere modellen zijn, want dan sta je vanaf 31/03/2020 voor serieuze uitgaven en de opgelegde voorwaarden zijn weer alles behalve klantvriendelijk.(oude modellen zijn AD 2000 en AD200.
IK heb 1 oud model dat niet meer ondersteund wordt maar dat hoeft in dit geval niet. Digibox staat in de slaapkamer en daar is geen kabelaansluiting. Het toestel wordt alleen gebruikt om de uitzendingen van de twee digicorders te kunnen bekijken en om af en toe een film via DLNA mee te streamen.
@Benny3 Ook dat zal niet meer werken. Op 31/03 wordt je oude digicorder zondermeer gedeactiveerd. Als die digibox geregistreerd staat, heb je daar normaal gezien een brief van Telenet over ontvangen.
@Hellothere1963 schreef:@Benny3 Ook dat zal niet meer werken. Op 31/03 wordt je oude digicorder zondermeer gedeactiveerd. Als die digibox geregistreerd staat, heb je daar normaal gezien een brief van Telenet over ontvangen.
De lokale interactiviteit blijft behouden. Opnames delen zal dus lukken. Zie @Suzy 's antwoord (11-02-2020 16:47)
@Wheng schreef:
@Hellothere1963 schreef:@Benny3 Ook dat zal niet meer werken. Op 31/03 wordt je oude digicorder zondermeer gedeactiveerd. Als die digibox geregistreerd staat, heb je daar normaal gezien een brief van Telenet over ontvangen.
De lokale interactiviteit blijft behouden. Opnames delen zal dus lukken. Zie @Suzy 's antwoord (11-02-2020 16:47)
Opnames delen lukt enkel met Digicorder/Digibox niet met de TV-Box (deze draad gaat immers over de combinatie Digicorder met TV-Box).