Beantwoorden
MommyY16
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
Complimentendag Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Digibox of digicorder combineren met TV-box?

Hallo,

Als de digirecorder hapert bij kijken van opnames en je wilt vervangen naar de tv box moet je dan ook je digibox vervangen of beide?

 

Mvg

Tags (1)
0 Likes
22 reacties
MommyY16
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
Complimentendag Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Digibox of digicorder combineren met TV-box?

@Benny3 @Als het zover is zal ik wel raad vragen aan Telenet zelf hoe ofwat mv

0 Likes
MommyY16
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
Complimentendag Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Digibox of digicorder combineren met TV-box?

@Hellothere1963  is in tussen al in orde, heb al contact gehad met Telenet en het is in orde gebracht gewees

Bedankt

Mvg

0 Likes
Benny3
Freshman Veelweter
Berichten: 188
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Digibox of digicorder combineren met TV-box?

Technieker gaf alleen maar de tip om voorlopig van die box af te blijven tot het ding op punt staat wat nog een tijdje kon duren maar natuurlijk moet iemand het helpen op punt zetten. Hijzelf moest er voorlopig geen hebben.

Voor mij is het voorlopig geen optie daar ik met drie digiboxen en twee digicorders die allemaal gekocht zijn in huis zit.

0 Likes
danvos
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Say what?! Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Digibox of digicorder combineren met TV-box?

@Benny3.Ik hoop voor u dat het geen oudere modellen zijn, want dan sta je vanaf 31/03/2020 voor serieuze uitgaven en de opgelegde voorwaarden zijn weer alles behalve klantvriendelijk.(oude modellen zijn AD 2000 en AD200.

0 Likes
Benny3
Freshman Veelweter
Berichten: 188
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Digibox of digicorder combineren met TV-box?

IK heb 1 oud model dat niet meer ondersteund wordt maar dat hoeft in dit geval niet. Digibox staat in de slaapkamer en daar is geen kabelaansluiting. Het toestel wordt alleen gebruikt om de uitzendingen van de twee digicorders te kunnen bekijken en om af en toe een film via DLNA mee te streamen.

0 Likes
Hellothere1963
Freshman Meerweter
Berichten: 58
Warming up? Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Digibox of digicorder combineren met TV-box?

@Benny3 Ook dat zal niet meer werken.  Op 31/03 wordt je oude digicorder zondermeer gedeactiveerd.  Als die digibox geregistreerd staat, heb je daar normaal gezien een brief van Telenet  over ontvangen.

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Digibox of digicorder combineren met TV-box?


@Hellothere1963  schreef:

@Benny3 Ook dat zal niet meer werken.  Op 31/03 wordt je oude digicorder zondermeer gedeactiveerd.  Als die digibox geregistreerd staat, heb je daar normaal gezien een brief van Telenet  over ontvangen.


De lokale interactiviteit blijft behouden. Opnames delen zal dus lukken. Zie @Suzy 's antwoord (11-02-2020 16:47)


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Digibox of digicorder combineren met TV-box?


@Wheng  schreef:

@Hellothere1963  schreef:

@Benny3 Ook dat zal niet meer werken.  Op 31/03 wordt je oude digicorder zondermeer gedeactiveerd.  Als die digibox geregistreerd staat, heb je daar normaal gezien een brief van Telenet  over ontvangen.


De lokale interactiviteit blijft behouden. Opnames delen zal dus lukken. Zie @Suzy 's antwoord (11-02-2020 16:47)


Opnames delen lukt enkel met Digicorder/Digibox niet met de TV-Box (deze draad gaat immers over de combinatie Digicorder met TV-Box).