De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Digicorder omruilen naar TV-box

Beantwoorden
wv0
Freshman Beetjesweter
A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest! En we zijn vertrokken!

IK kreeg op 7juni bericht dat mijn vraag om mijn digicorder om te ruilen voor een tv box bevestigd was.

ik zou begin juni meer uitleg krijgen wanneer dit zou gebeuren ik echter zinsdien niets meer vernomen .

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
patrick37
Professional Meesterweter
Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Alles op zijn plek! PhD in problem solving!

@wv0  

je kan altijd eens de klantendienst contacteren via whatsapp of Messenger of je belt de 015 66 66 66 . Daar eens navragen of er meer nieuws is want hun kunnen je meer informatie geven dan wij hier. 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Beantwoorden
Arnie
Professional Bijna Allesweter
Full speed writing! Volop in the game! Ongelooflijk (maar waar)! Boek alvast het Sportpaleis!

Ik heb je vraag even naar het TV-box forum geplaatst.

Ik denk dat je (net als ikzelf overigens) nog een beetje geduld zult moeten hebben. Inmiddles komen er langzaam nieuwe TV-boxen beschikbaar, maar volgens de centers is het aanbod duidelijk kleiner dan de vraag. Zij kunnen met de kleine leveringen die ze ontvangen de grote vraag nog niet aan.

Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Happy New Year! It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel!

@wv0 ik verwijs ook graag nog naar dit topic op De Netweters. Kort samengevat, heb je je op de lijst gezet voor een TV-box via het online formulier? Ga je ten laatste rond midden-augustus een uitnodiging krijgen om je TV-box af te halen. Dat is toch de informatie die wij hebben doorgekregen. 😉

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Beantwoorden