Beantwoorden
wv0
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Wereld gedichtendag

Digicorder omruilen naar TV-box

IK kreeg op 7juni bericht dat mijn vraag om mijn digicorder om te ruilen voor een tv box bevestigd was.

ik zou begin juni meer uitleg krijgen wanneer dit zou gebeuren ik echter zinsdien niets meer vernomen .

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Digicorder omruilen naar TV-box

@wv0  

je kan altijd eens de klantendienst contacteren via whatsapp of Messenger of je belt de 015 66 66 66 . Daar eens navragen of er meer nieuws is want hun kunnen je meer informatie geven dan wij hier. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1744
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Digicorder omruilen naar TV-box

Ik heb je vraag even naar het TV-box forum geplaatst.

Ik denk dat je (net als ikzelf overigens) nog een beetje geduld zult moeten hebben. Inmiddles komen er langzaam nieuwe TV-boxen beschikbaar, maar volgens de centers is het aanbod duidelijk kleiner dan de vraag. Zij kunnen met de kleine leveringen die ze ontvangen de grote vraag nog niet aan.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Digicorder omruilen naar TV-box

@wv0 ik verwijs ook graag nog naar dit topic op De Netweters. Kort samengevat, heb je je op de lijst gezet voor een TV-box via het online formulier? Ga je ten laatste rond midden-augustus een uitnodiging krijgen om je TV-box af te halen. Dat is toch de informatie die wij hebben doorgekregen. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.