Beantwoorden
TRL
Freshman Veelweter
Berichten: 241
Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter!

Disney+ app op Telenet TV-box

@Suzy wanneer volgt Telenet?

 

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-voegt-films-en-series-disney-toe-op-bruikleendecoder/

 

Titel gewijzigd door Kevin (mod) I Vorige titel: Wanneer Disney + app op de Telenet TV-box?

0 Likes
39 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Disney+ app op Telenet TV-box

@TRLdit was cryptisch al vroeger gemeld via een mail maar is wat uitgesteld, ik denk dat dit in 2024 erbij komt.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
TRL
Freshman Veelweter
Berichten: 241
Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter!

Disney+ app op Telenet TV-box

@Master-Magic 2024 😱 belachelijk! maar Telenet kende het zou me niet verbazen, hier in dit apenland moet alles veel langer duren als in de buurlanden.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Disney+ app op Telenet TV-box

@TRL De app moet ook aangepast worden aan de tv box Telenet versie, je kan niet zomaar alle apps toevoegen, zit meer achter dan gewoon installeren zoals je doet op een apple of Android systeem, Telenet moet ook alle licenties betalen die gebruikt worden door de apps als er nog niet voor betaald is geweest.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Lieselot91
Ex-Moderator
Berichten: 196
De race is begonnen! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

Disney+ app op Telenet TV-box

We hebben de vraag intern uitgezet. We komen bij je terug zodra we een antwoord hebben.


Lieselot | Ex-Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

TRL
Freshman Veelweter
Berichten: 241
Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter!

Disney+ app op Telenet TV-box

@Master-Magic weet je wat het verschil is tussen de Ziggo versie en de Telenet versie van de Box?

buiten de apps en het logo, er is GEEN verschil!

en waarom zou Telenet er niet kunnen of willen voor betalen 🤔 denk dat die licenties wel aangekocht worden voor alle landen waar die box in gebruik is en niet land per land... 

Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Disney+ app op Telenet TV-box


@TRL  schreef:

@Suzy wanneer volgt Telenet?

 

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-voegt-films-en-series-disney-toe-op-bruikleendecoder/


Niet teveel willen. We kregen vandaag toch een geweldige karaoke-app en een haardvuur-app...

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Disney+ app op Telenet TV-box

De prijs is niet goedkoop elke keer toestemming krijgen en betalen

nu kiest een klant zelf wat hij wil anders draait iedereen er voor op

ook al gebruikt hij het niet

en de aanpassingen zijn ook niet simpel

0 Likes
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 508
JACKPOT! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)
0 Likes
TRL
Freshman Veelweter
Berichten: 241
Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter!

Disney+ app op Telenet TV-box

zoals ik schreef als hij op de Ziggo box werkt zal hij ook op de Telenet box werken want de box is compleet het zelfde buiten enkele apps die wij niet hebben 😉 ik heb familie in Nederland die zo een Mediabox Next heeft want zo noemt de box daar en het menu en de instellingen zijn net het zelfde als de Telenet box. dus @Master-Magic waarom zou hier de app aangepast moet worden 😉

voert Ziggo updates door doet Telenet de zelfde updates een paar weken later 😉

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Disney+ app op Telenet TV-box

Dat klopt

maar in Nederland zijn er meer gebruikers en is ook in het Nederlands  voor Belgie zal je de 2 talen ook nodig hebben

nog moeilijker want er is een verschil

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Disney+ app op Telenet TV-box

@luc55 heeft niks met de talen te maken, is gewoon de licenties voor de app te kunnen en mogen gebruiken in belgie, per land moet er een licentie aangekocht worden voor de apps en de gebruikte geluid en beeld formaten, 

 

@TRL het ziet er hetzelfde uit maar in de software zijn er verschillen dat je niet ziet, en licenties kosten geld per land wat ik hier boven al schreef tegen de andere persoon.

je mag en kan nog zoveel zeggen dat als een app ergens anders er op zit dat het gewoon er maar opzetten is omdat volgens u er toch geen verschil zit tussen belgie en Nederland, 

dan ben je grotendeels mis.

het uiterlijk is grotendeels hetzelfde, maar de binnenkant qua software matig verschilt.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Lieselot91
Ex-Moderator
Berichten: 196
De race is begonnen! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

Disney+ app op Telenet TV-box

Ik heb intussen vernomen dat het zeker de bedoeling is dat Disney+ er nog bij komt op de TV Box, maar een exacte timing kunnen we nog niet meegeven.


Lieselot | Ex-Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Disney+ app op Telenet TV-box

@Lieselot91 

Kun je mss even uitleggen waarom prime/netflix (en zowizo disney+) geen 4k hdr dolby atmos en dolby vision uitzend via tvbox maar wel op elks hun eigen platform?

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

TRL
Freshman Veelweter
Berichten: 241
Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter!

Disney+ app op Telenet TV-box

achja, het zal mij een worst wezen wat Telenet nog toevoegt van apps of niet na 10 jaar trouwe dienst wordt mijn Sony KDL-55HX750 vervangen door de Sony XR-55A83J OLED Google TV die zowat alles ondersteund op gebied van beeld en geluid, laat ze maar verder prutsen bij Telenet! 😁 de TV-box zal enkel nog gebruikt worden voor live tv, TV-theek en opnames.

voor mij geen Appel tv of een ander extra bakje en afstandsbediening of het achterhaalde Google Chromecast, alles rechtstreeks via de TV 😊

0 Likes