24774
netweters
|
152602
antwoorden
|
20720
vragen
|
Bij de digicorder kon je naar opnamen kijken aan dubbele snelheid. Dat is handig voor programma's als je weinig tijd hebt en een algemmen beeld wil hebben. Het geluid is dan net verstaanbaar. In de TV box kun je alleen verder spoelen (4 snelheden). Maar de laagste snelheid is sneller dan dubbele snelheid en je krijgt ook geen geluid meer. Is het mogelijk dat te omzeilen?
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Waarom kan ik op de tv-box niet langer aan dubbele snel
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb pas nu een tv-box en ben nieuw op Netweters, dus kan het maar vragen. De zoekactie leverde niets op (of irrelevante berichten). Met dank
@Vameus Niet erg, heb ook al gemerkt dat de zoekfunctie op dit forum geen juiste of geen resultaten geven op zoekopdrachten.
maar spijtig genoeg kan de tv box dit niet, al heeft Netflix dit bv op een smartphone en tablet ook, maar na al die jaren is er nog geen optie dat dit mogelijk maakt deze optie.
het is een gemis van vele klanten dat dit gebruiken op de digicorder.
Neen werkt enkel op de digicorder door de harde schijf en de software van toestel
@luc55 maar het kan mogelijk worden op de tv box mits de hele Horizon familie dit ook wil in het systeem ingebouwd zien worden, Netflix doet dit al, dat is ook streaming en kan dus in praktijk bij hen.
de vraag is of ze dat ooit gaan inbrengen bij de Horizon familie over alle landen, zou handig zijn als je dit gewoon bent via de digicorder nu.
Netflix blijft een grote speler deze kunnen dit gemakkelijk aan om zo iets te maken
Bij de tv box ip kunnen ze dit ook doen natuurlijk moet het aangepast worden
In de details heb dat nog niet gezien weet wel blijft een lege doos waar ze zelf iets op zetten heel simpel
Zeker als de fabrikant stopt koop bij een andere fabrikant terug een lege doos
De software heb je al
@luc55 ze gaan niet iets anders gebruiken als ze voor Liberty Global het Horizon project gebruiken op alle Tv Boxen, het is dan gewoon heel dat systeem dat ze op de IPTV boxjes zetten.
er is veel geld gemoeid met dat Horizon systeem om dit op alle tv boxen te gebruiken waar Liberty Global een provider heeft in een land.
de software wordt deels gebruikt samen met Nederland waar elk land zijn eigen apps en instellingen kan op aanpassen.
nu hebben ze 2 systemen lopen, op de oude digibox en digicorder en het Horizon project op de tv boxen, ze willen naar 1 systeem van Horizon dat in elk land beschikbaar is bij Liberty Global.
@Master-Magic schreef:
@Vameus Niet erg, heb ook al gemerkt dat de zoekfunctie op dit forum geen juiste of geen resultaten geven op zoekopdrachten.
...
@Master-Magic @Vameus jammer om te lezen dat jullie dit niet konden terugvinden op De Netweters. Er zijn inderdaad al heel wat onderwerp over gemaakt de afgelopen jaren. Wat vaak helpt bij het zoeken naar iets specifiek is navigeren naar het bord waarover je vraag gaat. In dit geval zijn jullie op zoek naar de specifieke werking van een functie op de TV-box. Je kan dan gaan naar Televisie > De nieuwe Telenet TV-box/TV-app. Vervolgens kan je gebruik maken van het label 'geluid' of je kan bovenaan in de zoekbalk je termen intypen, bijvoorbeeld "geluid x2". Wanneer ik dit doe, vind ik onmiddellijk meerdere onderwerpen over de optie om geluid te hebben bij doorspoelen op de TV-box. Hopelijk helpt jullie dit.
@Suzy ik denk dat de meeste op de homepagina de zoek functie gebruiken en daar vind je dan je topic niet, dat is beetje standaard op elke forum zo dat je op de homepagina de zoek functie gebruikt en dan een topic vindt wat je zoekt.
de optie dat je bespreekt hier zijn al veel meer stappen om iets te zoeken, denk dat niet veel dit doen en weten.
zou die optie niet kunnen veranderd worden van de zoekfunctie??
(is maar een idee hé).
@Master-Magic schreef:(...) ik denk dat de meeste op de homepagina de zoek functie gebruiken en daar vind je dan je topic niet
Hoezo niet?
@WG94 ik gebruik meestal altijd die op de homepagina en met de zoekwoorden dat ik bv heb gebruikt in de topic vraag kwam ik nooit op m'n eigen berichten uit, moest ze zoeken via mijn account zelf.
kreeg allemaal oudere topics van 2 jaar geleden en met geen woord in dat ik gebruikte om te zoeken.
@Master-Magic je kan wat ik omschreef ook gewoon op de homepage via de zoekfunctie doen. Ik stelde alleen maar voor om al wat dieper door te klikken, zodat je direct relevantere resultaten krijgt en waarschijnlijk ook wel wat minder in aantal. Daarboven kan je op de zoekpagina nog extra filters gebruiken om tot de gewenste resultaten te komen.
Je vindt trouwens een handig artikel in de community gids over hoe je op de community kan zoeken: Zoeken op onze community, zo doe je dat
De werking van de zoekfunctie aanpassen, is helaas niet mogelijk omdat deze functionaliteit volledig door Khoros is ontworpen en gebouwd.