Beantwoorden
DarkSins
Freshman Weetjesweter
De vlam zit erin. Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Star Wars Day

Dubbele TV box optie op Nvidia Shield

Op regelmatige basis dien ik in te loggen via QR code op de Nvidia Shield, op zich is dit al vervelend.

Maar na deze procedure krijg ik de optie om uit 2 TV-boxen te kiezen??  Dat is gokken welke het is....

Telenet.png

0 Likes
4 reacties
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Dat heb je als meerdere tv-lijnen hebt. Meerdere tv-lijnen is een administratief gegeven. Voor het geheel van Digicorders, Digiboxen of TV-Boxen heg je één lijn. Voor elke I+ (TV met een kaartje) heb je ook een lijn. Wil je uw opnames kunnen bekijken, dan moet je de TV-lijn kiezen van je opname decoders. In mijn Telenet kan je de verschillende TV-lijnen zien en zie je ook wat die lijn omvat.

flip1953
Freshman Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

@DarkSins  schreef:

Maar na deze procedure krijg ik de optie om uit 2 TV-boxen te kiezen??  Dat is gokken welke het is....

Dat is maar één keer gokken, hé. Je probeert beiden, en zit wel welke DTV lijn samenwerkt met je TV-Box 🤔

De volgende keer weet je het 🤗.

Of komen daar 2 keer hetzelfde TVN nummer op? Dan is er een fout bij Telenet 🙄

0 Likes
DarkSins
Freshman Weetjesweter
De vlam zit erin. Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Star Wars Day

Bedankt voor jouw antwoord.  Wat is dan de reden waarom ik er 2 heb?

0 Likes
Suzy
Community Manager
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! Tag away, my dear! TAGGING MASTER!

@DarkSins vermoedelijk heb je een Digibox/Digicorder in combinatie met een CI+ module? Of een TV-box in combinatie met een CI+ module. 😉

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes