Beantwoorden
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Eerste problemen met nieuwe box

Vandaag toch de stap maar gezet en de nieuwe box gaan halen.Installatie was fluitje van een cent.

Beeld ziet er super uit,afstandsbedieningen zonder probleem gekoppeld.

Maar, indien ik een aflevering van een serie programmeer en kies aflevering opnemen word ook de aflevering mee opgenomen die 's nachts herhaald word.Is dit te verhelpen?

Ik zie geen stop toets meer,wat doe ik dan indie,ik gewoon wil stoppen met kijken.

Hoe weet ik of er ondertitels zijn bij een Nederlandstalige serie op vtm of andere Vlaamse zender indien er niets gebeurd nadat ik op de ondertitel toets gedrukt heb, ondertitel voor slechthorenden selecteer en er daarna niets verschijnt van ondertitels?

Hoe verwijder ik een programma uit verder kijken? Stel dat ik geen zin heb om het vervolg nog te bekijken nadat ik gestopt ben.

 

0 Likes
11 reacties
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Eerste problemen met nieuwe box

@Silverwing Meer informatie over serieopnames is terug te vinden op onderstaande link. 

Ik heb hier ook problemen mee, ze zijn dit verder aan het opvolgen, kan je mij zeggen met welke serie je dit probleem bent tegengekomen? 

https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-Telenet-TV-box-TV-app/Serie-opnames-tv-box/td-p/71249

0 Likes
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Eerste problemen met nieuwe box

Ik heb het met het programma goed verlof op VTM. Ik zal de aflevering van vanavond niet wissen mocht ik ze later op de avond bekijken en morgen zien of de herhaling mee opgenomen werd.

fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Eerste problemen met nieuwe box

@Silverwing Dus als je gaat kijken bij je geplande opnames staan de afleveringen dubbel in je lijst? 

@Suzy Blijkbaar is er nog iemand met problemen bij serie opnames. 

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Eerste problemen met nieuwe box

@Silverwing 

In instellingen moet je de opname instellingen juist zetten. Daarna kan je de puntjesknop kiezen om de ondertiteling te zien. 

stoppen met kijken doe je door op bijna eender welke knop te drukken. (back/tv/...)

Uit verder kijken lijst verwijderen is nog het eenvoudigst via de app of telenettv.be.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Eerste problemen met nieuwe box

Ik heb in instellingen de mogelijkheid voor ondertitel gewijzigd van aan naar slechthorenden en dan met de puntjes toets de ondertiteling kiezen voor slechthorenden.Soms komt die normaal,soms niet en op vier loopt de tekst voor op het beeld.Gelijk welk de stand in instellingen is.Ik vraag me dan ook af wat het verschil moet voorstellen.

Indien je de ondertitels aan zet dan staan die ook voor alle zenders aan.Verander je van zender en je hebt ze niet nodig dan moet je ze weer uitschakelen.Kan ik iets aanpassen waardoor ze alleen bij de zender actief zijn waar je naar kijkt?

De app ga ik alvast installeren en bekijken of ik er zonder verdere vragen uitkom.

0 Likes
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Eerste problemen met nieuwe box

Het was even zoeken naar geplande opnames, maar daar staat enkel maar de eerste aflevering.De herhaling niet, die is dus enkel zichtbaar in de tv gids.Morgen zal ik weten hoe het zit en of dit als normaal kan beschouwd worden.

fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Eerste problemen met nieuwe box

@Silverwing Dit is bij mij ook zo, ik vind dit persoonlijk wel een beetje verwarrend. 

Laat ons zeker weten of jou geplande serieopname de herhalingen ook opneemt. 

louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Eerste problemen met nieuwe box

@Silverwing 

Je moet de ondertiteling meestal opnieuw instellen. Het is niet te regelen per zender of programma.

Je mag de oplossing voor problemen uiteraard zelf zoeken, maar ook vragen staat vrij.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Eerste problemen met nieuwe box

Allen reeds bedankt voor de antwoorden.De herhaling werd niet opgenomen,dat is positief.Ik ga nu nog de test doen door de aflevering te wissen voor de herhaling uitgezonden word,benieuwd naar dat resultaat.

De app heb ik ook in gebruik en is zeer overzichtelijk zodat men daar vlug mee weg is.

Eén probleem toch,indien ik me wil afmelden krijg ik de mogelijkheden aanmelden met andere gebruiker of annuleren.

Wat is dan de correcte manier om je van de app af te melden?

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Eerste problemen met nieuwe box

@Silverwing 

Verkleinen en wegvegen.

Niet afmelden.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Eerste problemen met nieuwe box

@Silverwing, afmelden in de app is niet nodig, maar indien je dit toch wil doen volg je deze stappen. Profiel icoontje > Instellingen > Profielen beheren en afmelden > Afmelden (onderaan).

 

Nog een tip voor je instellingen van je ondertitels. Je kan eventueel een profiel aanmaken waarin je de instellingen van je ondertitels allemaal aan zet en dan een profiel waar dat niet het geval is (bv. je gedeeld profiel). Zo kan je gewoon van profiel veranderen en moet je niet keer op keer in hetzelfde profiel de instellingen aan te passen. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.