|
26.323
netweters
|
163.695
antwoorden
|
|
21.984
vragen
|
Volgende melding in mijn laatste factuur 27/02/2026:
Extra informatie
STOP TELENET TV APP OP DECODER/TV MET EEN KAARTJE
Vanaf 7 april kan je de Telenet TV-app niet meer gebruiken met een verouderde Digicorder/Digibox of TV met een kaartje. Om te
blijven genieten van de Telenet TV-app moet je overstappen naar de Telenet TV-box (IP). Dat kan via onze Klantendienst op 015 66 66
66 of via je dichtstbijzijnde Telenet winkel.
Als ik het goed begrijp:
Betekend dit dat TV met een kaartje dan volledig gedaan is op 7/4 en we moeten overschakelen naar extra decoder, tv app, of app via Google (chromecast).
Klopt?
Bedankt voor de reacties alvast!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Tv kaartje blijft werken is enkel tv app die je er bij krijgt zal niet meer werken
@WG94 het is niet naar alle waarschijnlijkheid, het is zeker, Orange is ook al hun Tv Box via streaming aan het verhuren, tegen 2030 is het voor beide providers gedaan via DVB-C, dan is het enkel streaming.
en hier bij zie je dat de zoekoptie niet goed werkt of niemand daar gebruik van maakt want dit ander topic zou moeten gevonden worden.
Gaat de Telenet-TV app niet meer werken of valt enkel de verbinding met de digicorder weg. Dat ik geen opnames meer kan programmeren, opnames zien kan ik aannemen maar waarom kan men ook geen TV meer kijken met de APP.
Op de tv app zal je niet meer tv kunnen kijken en niets meer programmeren
Hij zal geen toegang kunnen maken met de Digibox of Digicorder dan kan je niet veel meer met de tv app
Dat ze de tv app klant per klant gaan blokkeren ik denk het niet is veel werk als je weet dat je met 5 gebruikers live tv kan gebruiken
Ze zullen via de tv box een verbinding maken met de tv app gebruikers zo weten ze waar alles open mag blijven en is simpel
De Digibox , Digicorder en tv kaart blijft werken daar verandert niets nu , alleen geen tv app meer