24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Deze ochtend zag ik dat op beide TV boxen in huis de favoriete zenderlijsten helemaal ontregeld zijn.
Gisterenavond laat was nog alles in orde en nu op beide boxen zijn de lijsten ontregeld.
Beide boxen hebben een apart profiel en favoriete zenderlijst.
Hoe kan dit? Misschien door een update vannacht die niet goed gegaan is ofzo?
Nu kan ik weer beginnen puzzelen met de lijsten opnieuw in te stellen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hier lijkt het probleem nu opgelost.
Als ik zenders op mijn tv box aanpas in de favorietenlijst dan blijven ze nu behouden, ook als ik ze in de app aanpas dan worden ze automatisch aangepast op de tv box.
En wanneer ik de tv box uit en terug aan zet, dan verspringen ze daarna niet meer.
Alleen moet ik de ganse lijst opnieuw gaan instellen, want mijn oude instelling is blijkbaar verdwenen bij telenet.
Bij mij is het probleem opgelost.
Met de tv app gaat dat vrij snel.
Inderdaad, ook bij mij werkt het terug.
Heb de zenders zelfs terug in de oorspronkelijke volgorde.
De zenders lijken terug juist te staan, maar ik kan nu enkel nog op het geluid afgaan. Als je vanuit de rechterhoek naar de tv kijkt kan je nog wel zien dat er weergave doorkomt (schaduwen veranderen). Alle kabels nagekeken en stekker tv uitgetrokken helpt niet.
Hier alles terug ok : Top
Alles staat hier terug op zijn plaats. Overal netjes afgebleven en gewacht.
Wat een drama voor niets.
Een klein beetje geduld was er voor nodig.
Of zoals Shakespeare schreef: much ado about nothing.
Aan het beeld heeft hier nooit iets gescheeld.
Ik vermoed dat die mensen niet konden wachten en toch hebben zitten prutsen.
GOED IDEE -ik ga dat ook zo doen (al 3 x mijn eigen zendervolgorde teruggezet ...en ja ....3x alles weg 😡
De communicatie was nihil wanneer dit defect bij hun geweten was.
De communicatie is eveneens nihil wanneer alles terug ok is.
Wie geen lid is van de netweters, weet dus van niets.
Voor zo’n groot bedrijf……bedroevend!
Op ‘t vlak van communicatie is er nog zeer veel verbeteringsmarge hoor.
Het enige dat we (gisteren dan) hebben gedaan is de tv afgezet om te gaan werken en terug aangezet toen we terug waren.
Zenders stonden nog steeds door elkaar, maar beeld was ineens donker (vooral onderste deel van het scherm).
Daarom hebben we enkel nog geprobeerd of we via de beeldinstellingen van zowel de tv-box als de tv zelf iets konden wijzigen, maar dat bleek niet zo te zijn.
Toch verder gekeken met donkerder beeld tot we gingen slapen (want we zagen het nog wel) en vanmorgen was het enkel geluid en geen beeld (alleen schaduwen die soms bewegen of tekst bovenaan op het scherm bij nieuwsuitzending op ATV bv. die er toch zachtjes doorkomt als je vanuit de rechterhoek naar het beeld kijkt).
Dus we hebben echt niet geprutst! Enkel het gebruikelijke nog vanmorgen voor het geluid zonder beeld: connectie kabels nagekeken en stekker tv eens uitgetrokken.
Hier nooit problemen.
Afblijven is de boodschap.
Gisteravond, dinsdag 18/4 hetzelfde probleem in Deurne. Nu woensdagmorgen lijkt het opgelost, al heb ik de zenders handmatig terug moeten rangschikken. Wel straf dat er niks reactie of zo van Telenet komt… Geen waarschuwing, geen oplossing, geen excuses, niks.
Gisteravond nieuw profiel gemaakt, zenders op orde gezet en ingesteld als opstarprofiel. Deze ochtend stond alles nog zoals ingesteld.
Verd...., Bij mij lukt het niet. Alles handmatig gesorteerd met de favorieten en na de 2e keer naar de tv-gids te gaan, alles terug doorheen!
Nu weer wel in orde!🤔🤔🤔