Beantwoorden
Bongiovi
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Fout code cs1011

Sinds dit weekend hebben we onze digicorder (die niet interactief was) omgeruild voor een tv-box omdat de digicorder defect was (konden enkel nog maar 1 en canvas kijken.

Bij de TV box krijgen we echter altijd de foutmelding CS1011, al meerdere malen contact gehad met telenet maar niets lijkt te helpen.

Onze verbinding zit als volgt in elkaar

IMG_20220712_205655.jpg

 coax van dit punt rechtstreeks in de tv box.

IMG_20220712_205649.jpg

 Powerline gebruikt om de utp kabel te verbinden (staat op minder dan 1.5m van de TV box

IMG_20220712_205637.jpg

IMG-20220712-WA0005.jpeg

Waar kan de fout liggen ?

Ik heb de box àl meerdere keren uitgetrokken en opnieuw geprobeerd. (ook al een reset gedaan) 

0 Likes
17 reacties
Bongiovi
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Fout code cs1011

Dat is zeker het proberen waard. Ik neem aan dat zowel utp cat 5e als cat 6 werken voor de verbinding? Kzou dan eerder direct cat 6 halen dan kan ik hem nog gebruiken om een betere game verbinding te hebben (ipv wifi) 

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Fout code cs1011

@Bongiovi 

Ik neem aan dat zowel utp cat 5e als cat 6 werken voor de verbinding

Ja hoor, geen probleem.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Bongiovi
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Fout code cs1011

Case closed, 

 

Na nog verschillende keren via WhatsApp contact opgenomen te hebben (en gisteren telefonisch) werkt het vandaag plots wel! Alle aansluitingen zijn nog steeds zoals voorheen. Ze hadden voor de 3e keer alles doorgegeven aan de achterliggende dienst en nu zijn we plots wel geregistreerd geraakt?

Hopelijk volgt er nu een compensatie.

Bedankt voor jullie advies, tips en hulp! 

0 Likes