24757
netweters
|
152409
antwoorden
|
20700
vragen
|
Is er een overzicht beschikbaar van de verschillende foutcodes CSxxxx van de nieuwe TV Box zodat je weet of je Telenet moet raadplegen of gewoon wachten.
Zo krijg je bij het willen kijken van een opname wel eens de fout CS2122 (We kunnen je opname niet afspelen). Ondertussen weet ik dat je gewoon een aantal uurtjes tot een dag moet afwachten en dat het meestal dan wel lukt. Bij de eerste keren heb ik daarvoor wel naar Telenet getelefoneerd, lange wachttijd en geen oplossing gekregen want men ging het doorgeven. Ook de telefoonoperator wist niet wat het wou zeggen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Sedert dit weekend ook de nieuwe tv box in huis. Toen ik deze morgen een opname wou maken kreeg ik de foutcode cs6100. Iemand een idee wat deze wil zeggen?
Bij Ziggo wil dit zeggen dat er nog iets betaald moet worden.
🙂
@VOLVO321, herstart je TV-box eens door hem uit/aan te schakelen via de schakelaar achteraan. Indien dat niet helpt, geef je dit best door aan de klantendienst. Test ook zeker of het slechts bij één opname voorvalt of bij allemaal voordat je het door geeft.
Hoi,
Gisterenavond naar een opname gekeken en continue CS2212 foutcodes (soms ook een CS2217). Een andere opname kon ik bekijken zonder problemen. De box aan/uitzetten hielp niet rest van telenet (phone, internet etc. werkte nog perfect).
Kan die opname nog met terugkijktv bekeken worden? Zoja, welke uitzending was dat dan. Dan kan er eens gekeken worden of het probleem te maken had met slecht weergeven van een opname of een verknoeide opname van telenet.