24755
netweters
|
152395
antwoorden
|
20699
vragen
|
Is er een overzicht beschikbaar van de verschillende foutcodes CSxxxx van de nieuwe TV Box zodat je weet of je Telenet moet raadplegen of gewoon wachten.
Zo krijg je bij het willen kijken van een opname wel eens de fout CS2122 (We kunnen je opname niet afspelen). Ondertussen weet ik dat je gewoon een aantal uurtjes tot een dag moet afwachten en dat het meestal dan wel lukt. Bij de eerste keren heb ik daarvoor wel naar Telenet getelefoneerd, lange wachttijd en geen oplossing gekregen want men ging het doorgeven. Ook de telefoonoperator wist niet wat het wou zeggen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Gisteren kreeg ik deze foutcode ook bij 2 verschillende programma's.
Als ik deze programma's dan via terugkijk tv wilde starten, kreeg ik ook de melding van "We kunnen je opname niet afspelen". En dit terwijl ik het niet via opnames wilde bekijken
Een lijst met codes kan interessant zijn, maar veel kunnen we er misschien niet mee doen
Wij hebben gisteren ook de code CS2112 (sorry, we kunnen dit niet afspelen) gehad.
Het was een opname die we probeerden te bekijken. Vandaag nog eens proberen zeker....
@GK5 @Ex-Netweter @Ex-Netweter, er is geen overzicht van alle foutcodes op de nieuwe TV-box. De technische klantenservice heeft die wel tot zijn beschikking. Als je met hen contact opneemt, zouden ze perfect moeten weten waaraan dit ligt of welke handelingen ze moeten doen. Hopelijk heb je dit volgende keer niet meer voor.
Er was gisteren trouwens een algemeen probleem met opnames op de TV-box. Sommige klanten kregen de CS2212 foutmelding de hele tijd. Dit probleem was volledig van de baan gisterenavond rond 21u45. 😉
@Theo2 schreef:
@Suzy schreef:@GK5 @Ex-Netweter @Ex-Netweter, er is geen overzicht van alle foutcodes op de nieuwe TV-box. De technische klantenservice heeft die wel tot zijn beschikking.
@SuzyKromme redenering ? Als er GEEN is, hoe kunnen zij ze dan hebben ??
Zij bedoeld dat er geen lijst is van code's die voor iedereen beschikbaar is.
Technische dienst zal deze wel hebben.
Ik wou ook nog eens doorgeven dat bij het bekijken van een opname, na even op pauze gezet te hebben, wel het beeld verder gaat maar de klank het regelmatig niet doet.
Wel bellen, op meldingen hier wordt geen dossier gemaakt !!!
Deze week al drie keer dezelfde foutcode cs 2518, kan bestand niet afspelen.
Beeld gaat telkens op zwart, dan terug beeld en dan de foutcode.
Telkens eos rebooten, en dan werkt alles normaal.
Al verschillende keren de klantendienst gebeld maar geen oplossing.
Ik word het beu.
Rudy.
Tja, box veel te snel gereleased zeker...Die testperiode had zeker nog 6 maand moeten duren.
@Ex-Netweter
Dit is duidelijk geen ideale wereld en worden er fouten gemaakt. Voor de oplossing daarvan is dan ook weer tijd nodig. Dat vereist dan weer iets dat we niet hebben: geduld. Veel steun bij het zoeken van dat laatste.
Voor de ene duurde het te lang, voor de andere kwam de box niet snel genoeg. Zo komen we terug bij vorige alinea.
Groeten
Heb juist een telefoontje gedaan met de klantendienst:
Ik mag de box gaan omruilen naar een nieuwe, blijkbaar is er iets mis met de huidige......
@Ex-Netweter schreef:Heb juist een telefoontje gedaan met de klantendienst:
Ik mag de box gaan omruilen naar een nieuwe, blijkbaar is er iets mis met de huidige......
Tja moeten we dan niet allemaal gaan wisselen? Heb met momenten ook niks anders dan foutcodes..