41896
netweters
|
18405
gesprekken
|
19890
vragen
|
Plots kon ik geen tv zenders meer bekijken enkel vrt en canvas andere zenders niet beschikbaar .
Ik had nog een digi box ( was trouwens een box voor op een andere kamer ) mijn tv box van in de living geen probleem . Ik ruil mijn digi box om voor een tweede tv box en het probleem blijft gelijk . Ze hebben mij laten weten dat hij zeker actief en al even gereset is maar niks helpt .dank bij voorbaat
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Fout code 100:51
Beste
Zie de eerdere reacties en oplossing: https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-Telenet-TV-box-TV-app/Zenders-niet-beschikbaar-op-nieuwe-TV-bo...
Deze fout ligt bij Telenet zelf, niet bij je thuis.
Bel eens met 0800 66 350 om te vragen wanneer Telenet van plan is om deze fout op te lossen.
Wat wil zegen een abort van de tv box ?
dat is een telefoonnummer om diensten op te zeggen gij gluiperd wanneer men een probleem gaat herstellen kunnen ze daar niet zeggen .Aan deze gelijkaardige vraag zal hij /zij meer hebben.
@Ex-Netweter schreef:
Deze fout ligt bij Telenet zelf, niet bij je thuis.
Bel eens met 0800 66 350 om te vragen wanneer Telenet van plan is om deze fout op te lossen.
Dit is inderdaad niet de juiste nummer.
@Krisboos je belt best naar 015 66 66 66 en kiest dan voor de technische dienst. Of je neemt contact op met Telenet via WhatsApp of Facebook Messenger. Zorg er ook zeker voor dat er een UTP-kabel ingestoken is wanneer je jouw TV-box installeert.
Als ik het goed lees, is het zoals @Ex-Netweter zegt dat je contact moet opnemen met Telenet. Het best doe je dit via whatsapp: 0468 00 10 98
Op 0800 66 350 krijg je meteen iemand aan de lijn.
Op 015 66 66 66 niet, dat is voor klanten die een half uur of langer willen wachten.
Ja maar moet de utp kabel niet in je modem en tv box want dat gaat niet . Is altijd via WiFi gegaan .
Zoals hier beschreven staat