Beantwoorden
Femina
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Foutmelding CS2217 bij opnames of TerugkijkTV

Vorige week 3 maal Telenet aan de lijn gehad na het verschijnen van foutcode cs2217 waardoor opnames afspelen en terugkijktv niet werkt.

Na kabels uit te trekken en weer in te steken en alles opnieuw op te starten was het opgelost, weliswaar maar tijdelijk.

De diagnose was telkens oke maar netwerksnelheid slecht.

Sinds vandaag opnieuw CS2217 maar netwerksnelheid is deze keer zeer goed. Ook kabels opnieuw insteken en alles opnieuw opstarten werkt niet meer...

het sleept nu toch lang aan...

iemand een idee?

 

Titel gewijzigd door MarianneM (mod) | Vorige titel: CS2217

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Foutmelding CS2217 bij opnames of TerugkijkTV

Heb je toevallig een eigen router waar IPv6 op geconfigureerd staat.

Ik heb zelf ooit problemen veroorzaakt (toen ik nog bitter weinig van IPv6 kende 😉 )door verkeerdelijk IPv6 route-advertisements aan te zetten op de externe interface van mijn eigen firewall. De TV box stond op hetzelfde externe netwerk (dus rechtstreeks achter de Telenet homegateway), maar door de RA's van mijn firewall werd de default-gateway van de TV-box na een tijdje naar mijn firewall geredirect.

 

Lees dit eens door: https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-Telenet-TV-box-TV-app/CS2517-op-TV-box-met-perfecte-internetve...


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Femina
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Foutmelding CS2217 bij opnames of TerugkijkTV

Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb echter geen eigen router. Er is niets veranderd aan onze installatie.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Foutmelding CS2217 bij opnames of TerugkijkTV

Dag Femina,

 

De foutmelding op je TV-box is al gekend bij ons, het gaat om een algemeen probleem. Onze collega's werken aan een oplossing. Onze excuses voor de hinder!

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Foutmelding CS2217 bij opnames of TerugkijkTV

Het algemene probleem dat een CS2217 foutmelding triggerde en impact had op de opnames op TV-theek opvragingen, werd opgelost rond 20u00 op 13/04.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes