24757
netweters
|
152436
antwoorden
|
20704
vragen
|
Vorige week 3 maal Telenet aan de lijn gehad na het verschijnen van foutcode cs2217 waardoor opnames afspelen en terugkijktv niet werkt.
Na kabels uit te trekken en weer in te steken en alles opnieuw op te starten was het opgelost, weliswaar maar tijdelijk.
De diagnose was telkens oke maar netwerksnelheid slecht.
Sinds vandaag opnieuw CS2217 maar netwerksnelheid is deze keer zeer goed. Ook kabels opnieuw insteken en alles opnieuw opstarten werkt niet meer...
het sleept nu toch lang aan...
iemand een idee?
Titel gewijzigd door MarianneM (mod) | Vorige titel: CS2217
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb je toevallig een eigen router waar IPv6 op geconfigureerd staat.
Ik heb zelf ooit problemen veroorzaakt (toen ik nog bitter weinig van IPv6 kende 😉 )door verkeerdelijk IPv6 route-advertisements aan te zetten op de externe interface van mijn eigen firewall. De TV box stond op hetzelfde externe netwerk (dus rechtstreeks achter de Telenet homegateway), maar door de RA's van mijn firewall werd de default-gateway van de TV-box na een tijdje naar mijn firewall geredirect.
Lees dit eens door: https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-Telenet-TV-box-TV-app/CS2517-op-TV-box-met-perfecte-internetve...
Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb echter geen eigen router. Er is niets veranderd aan onze installatie.
Dag Femina,
De foutmelding op je TV-box is al gekend bij ons, het gaat om een algemeen probleem. Onze collega's werken aan een oplossing. Onze excuses voor de hinder!