24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Ik krijg tegenwoordig constant (1-3 keer per aflevering) deze (11819) foutmelding op de Telenet TV app (iPad/iPhone & Apple TV) + het beeld hapert ook vaak (beeld freezed maar geluid loopt verder, dit probleem heb ik al vanaf het begin). Ik heb dit alleen (ook het haperen) tijdens opnames en/of terugkijk-tv, nooit via live tv (gelukkig).
PS1: ik heb de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
PS2: ik heb het probleem op verschillende apparaten/browsers/merken
PS3: bij élke andere app (YouTube, HBO Max, Netflix, Disney+, Streamz, VTM Go, VRT MAX, Prime Video, Discovery+ & Apple TV+) heb ik dit niet
PS4: het internet is perfect (180 mbs)
Hier wil de telenet tv App op mijn apple ipad pro sinds gisterenavond ook niet meer werken om tv te kijken op geen enkele zender, er komt op deze video kan niet worden afgespeeld -1102 wat loopt er fout bij de telenet tv App??
Hoi @Suzy
Ik ervaar nog steeds hetzelfde probleem op PC, dat weliswaar niet aan iCloud of iets anders van deze fabrikant gelinkt is, zie mijn post in pagina 1. Ik heb geen producten van Apple in huis.
Het resultaat is dus wel hetzelfde, ik krijg steeds: "niet beschikbaar". Behalve dan als ik naar Telenet TV surf met Firefox, dan gaat het wel goed. Maar alle andere browsers geven dus "niet beschikbaar" aan ...
goedenavond @Suzy
voor mij is het ook nog niet opgelost, nog steeds melding 1002 en geen live-tv / tv op aanvraag (op dit moment cloudflare warp uitgaand connectiepunt Gent verbinding https://whois.domaintools.com/104.28.224.40 , is variabel , soms eens uitganspunt Brussel ofzo, maar allen gesitueerd in België )
zijn deze toegangspunten sinds recent geblacklist omdat het geen telenet ip adressen zijn?
zoja kan dit net zoals icloud ook mogelijk (terug) toegevoegd worden eventueel of zijn er nieuwe restricties van toepassing op tv
aangezien ik toch evenals de apple gebruikers telenet klant ben met eigen login heb ik hoop dat het mogelijk blijft
@FilipD schreef:Hey @StefaanH,
Sorry wegens de late reactie. Ervaar je nog altijd hinder buiten Firefox? Exact dezelfde error als @m-jan20 ?
-> @m-jan20 Is het bij jou ondertussen al in orde geraakt?
Wel, ik ervaar inderdaad nog steeds de error met alle browsers die ik heb behalve Firefox, waar het dus wel goed gaat.
Het is wellicht niet helemaal hetzelfde als bij @m-jan20 want ik heb geen Apple toestellen, en de foutmelding heeft een andere nummer: simpelweg "1"
Voor de volledigheid: de app start wel, ik kan door de programmagids bladeren, al wat je wil, ik kan een programma uitkiezen, dat begint dan ogenschijnlijk en dan plots staat er die foutmelding.
bij mij ook nog steeds deze
Best blijven doorgeven via whatsapp telenet
https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp.html
Met foto's en alles info over welk programma
Zeg ook dat je de app opnieuw er opgezet hebt en ook via 5g geprobeerd hebt
Bedankt voor je feedback! @m-jan20 Zoals Luc aangeeft kan je dan best eerst contact opnemen met de Telenet klantendienst. Het ticket dat opgemaakt werd voor dit issue ging vooral rond error 1002 en het hele iCloud Private Relay gebeuren.
@thomasdb Hetzelfde voor jou. We zien voor alle andere klanten geen impact meer en langs onze kant is het ook opgelost. Spreek dus ook gerust de klantendienst aan en zij bekijken dit met jou individueel.
Tijdens bekijken van een programma in de Telenet TV app komt na een paar minuten steeds de melding ‘Deze video kan niet worden afgespeeld.-11819’, dit terwijl ik verbonden ben met sterk wifi signaal en de app toegang heeft tot 5G…
Herhaaldelijk proberen zonder de app af te sluiten helpt niet,
De app geforceerd afsluiten helpt tijdelijk: meestal werkt het dan terug voor een paar minuten, totdat je de app een paar keer hebt geforceerd afgesloten, dan verandert de boodschap in iets a la teveel gebruikers gebruiken de app…
Dit probleem doet zich nog maar een aantal maand voor, voordien nooit geen last van gehad.
Iemand een idee wat ik hieraan zou kunnen doen? (Btw, de app is steeds de meest recente versie, iPhone 15 Pro)
Alvast bedankt!
Best dat je het doorgeeft aan telenet
Met foto's tijdstippen zo veel mogelijk info
https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp.html